Hallo, ik ben opzoek naar een tekening/tekeningen van een Mustang P51D. Heeft iemand die misschien in bezit of weet iemand waar ik ze vandaan kan halen? gr Jeffrey.
Welke afmetingen, moet het vliegen of is het een model voor aan het plafond, elektro, brandstof, hoeveel bouwervaring heb je...zomaar wat dingen waarmee het makkelijker wordt om te helpen zoeken
Afmetingen maken me niet heel veel uit, maar ongeveer span 1.60 en kleiner lijkt me wel leuk. Het is voor het vliegen bedoelt, Liefst brandstof maar electro mag ook. Ik heb wel redelijk wat bouwervaring en als het niet lukt haal ik me vader er altijd bij die doet namelijk al aan modelbouw vanaf zijn 12 jaar.
69 inch is 1,78 meter Traplet Publications Ltd | Online Shop | N.A. P-51D MUSTANG (69") 15 euro incl verzenden stuur ik hem op naar je
Hallo Xavier 85, Ik heb een tekening liggen voor een mustang van Brian Taylor met een spanw. van 190 cmt met intrekbaar landings gestel. Albertmobiel
Op outerzone staan er meerdere , zoals deze bv. https://outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=9237 Groeten Jef