Hoi, Na een paar jaar stof happen had ik het plaan om de HB monstertruck eens te gaan starten, cilinder ziet er keurig uit vanbinnen en brandstof,.. geen idee hoe goed hij nog is. Maar ik heb 2 gloeiplug starters, 1tje wil niet opladen en de andere wel. dus na een nachtje opladen vanmorgen de hele boel naar beneden gehaald en helaas niet starten. Dus brandstof in motor, Check Compressie, Check Andere gloeiplug, Check Nog een andere gloeiplug, Check Voltmeter op de gloeiplug starter, 1.4Volt, Check Toen een ingeving, ik zal de gloeipluggen eens los proberen, Helaas niets Gloeipluggen doorgemeten met Ohm meter, allemaal een zeer lage waarde. Zijn in de afgelopen paar jaar de gloeipluggen kapot gegaan of is er toch iets met mijn gloeiplug starter? Als er iemand nog een goede tip heeft dan hoor ik het graag, Ik kan wel een van de HPI RS4 Evo's proberen maar als de gloeiplug al niet gaat gloeien denk ik niet dat ik eerst van alles anders hoef te gaan proberen. Groeten, Jasper
De battruj van de gloeistarter zal inderdaad overleden zijn. Als die een tijd stil liggen, heb je dat wel eens voor. Zijn niet de meest high end doorgaans.