Heren mederijders, Ik heb net een Glowtronic gekocht om op mijn startbox te zetten. Nu heb ik (weer) het probleem dat er geen installatie beschrijving bij zit. Weet iemand hoe je dit moet installeren? Het gaat me grotendeels om de bedrading naar de motor-schakelaar en hoe je de gloeispanning instelt (via dat kleine potmetertje) HELP! 8O
Kijk even in de originele beschrijving van de starterbox. Daar staat achterin het electrische schema getekend voor het gebruik met de glowtronic. Als je een Serpent starterbox hebt tenminste...
Dank je voor de tip Dirk Jan. Het is inderdaad een Serpent maar ook hier heb ik geen beschrijving van.
Nismo, Heb net even op de MyTSN website gesnuffeld, als je de Glowtronic nieuw hebt gekocht hoort er wel degelijk een beschrijving bij te zitten. http://www.mytsn.com/products/desc.asp?prid=868 Aan de foto te zien komt de driver parallel tussen startaccu en gloeiplugklem te zitten, er zijn 2 ingaande en 2 uitgaande draden. Hang me hier niet aan op, maar dat is het meest logische....maar dan weet je nog niet hoe je die potmeter instelt.... :cry:
Aangezien ik toch even niks beters te doen had heb ik hier het aansluitschema voor je, je hebt een PB.......
Ha Yogi, Ik heb exact die glowtronic die je onder MSN hebt aangegeven. Als je een schema hebt kan je die faxen of mailen? Kan ik morgen mijn nieuwe Veteq-2 eens aan de tand voelen. Gave bak trouwens :!: Ik stuur je wel even een PB. Pieter
Nismo, Heb je die Veteq 2 misschien bij Intermodelbouw gekocht?! Daar stond er ook een en die is nu weg. Zo veel kom je er niet tegen, dus ik was wel eens benieuwd :wink:
Nee, ik heb een nieuwe gekocht van een zakenrelatie voor ... 100 EUR (kaal)!!!!! :twisted: Stond natuurlijk wel wat werk tegenover :cry: Vandaag na een week knutselen mee gereden, zie mijn draadje.