hallo allemaal. ik ben wat aan het oefenen op aerofly pro delux maar ik wist niet welke waarde ik moest nemen dus heb ik maar wat gedaan. ik heb. windspeed:2.5 turbulence:2.0 thermic:2.1 direction:360 graden surface roughness:50% transmitter reliability: 95% zijn dit goeie waarde of raden jullie anderen aan ? mvg robin
hallo nou wartexx. ik denk dat het wel degelijk uitmakkt want als ik bijv turbulence hoger zet merk ik een duidelijk verschil. veder als ik transmitter reliability op 100% zet heb ik dus nooit stroring lijkt mij? mvg robin
een echt goede zender heeft bijna nooit storing normaal, dus gewoon op 100% zetten ja. ik denk dat de instellingen zoals je hierboven hebt staan goed zijn om te oefenenen met vliegtuigen, voor heli's zou de wind en turbulence wat hoger kunnen.
Die waardes maken geen reet uit, want dat verschilt ook per dag...... Je kunt ze het beste om de tijd even veranderen zodat je klaar bent voor elk weer type..... Natuurlijk voel je verschil als het met harde stoten gaat waaien.....
oke ik snap het maar ik heb nog een vraag. als de windspeed omhoog gaat gaat dan ook de turbulence omhoog of hoeft dit niet. mvg robin