Ik heb een Kavan C50 duo lader. Dit is denk ik een gekopieerde versie van de ISDT P10. Hij balanceert erg goed en grote accu's laad hij ook prima. Alleen kleine accu's heeft hij moeite mee. Vooral 1s 120mAh. Ik wil deze lader vooral gebruiken om indoor accu's te laden. Ik gebruik 1s en 2s indoor accu's, 2s 300mAh en 1s 120mAh. De 2s 300mAh laad prima op 1c en balanceert erg goed. Alleen schiet de voltage boven de 8.4 volt ( wat een beetje logisch is) soms zelfs naar 8.45 volt. Als hij klaar is met laden zijn de cellen goed gebalanceerd maar is de eind voltage vaak maar 4.15~4.16 volt per cell. Als ik met 2c laad is dit nog erger. De 1s 120mAh wil al helemaal niet opladen. Ik laad deze met 0.2A ( lader wil niet lager ) als hij de 4.3 volt bereikt gaat hij "balanceren" ( groen scherm ) en stopt hij bij 4~4.1 volt. Ik heb als normale lader een juni Icharger 4010duo. Deze doet dat veel beter. Deze eindigt de 2s 300mAh met 4,18~4.19 volt per cell. En de 1s 120mAh word volledig opgeladen. Hoe dichter hij bij de 4.2 volt komt hoe minder ampère de lader naar de accu stuurt. Soms tot wel 0.03 ampère. Hierdoor komt de voltage met uitschieters tot 4.205v en eindigt hij met 4,18~4.19 volt. Veel beter dus. Heeft iemand hier ervaring mee. Alles is nagemeten met een goeie multimeter. En heb de Kavan lader zelfs gekalibreerd met de waardes van de multimeter. Wie weet een goeie lader voor de 1s 120mAh lader? Ik kwam zelf deze tegen ToolkitRC M6D Dual 1-6S heeft iemand ervaring met deze of weet iemand wat beters. alvast bedankt Yme