Hi guys, ik zoek mij te pletter maar krijg t antwoord niet gevonden. Ik wil mijn GoPro 2 verbinden met de IRC 600mw Tx. Heb een connector voor zowel aan de AV-out van de GoPro als een connector voor aan de Tx. Wat ik gevonden heb is: GoPro AV-out pin (van punt naar kabel) Punt: Audio L 2: Audio R 3: Video 4: Ground IRC 600mw Tx: 1: Audio R 2: Audio L 3: Video 4: Ground 5: 5v Zoals je ziet heeft de Tx een 5v power supply, dit is voor eventuele camera die hier op kan draaien. Dat ik de Audio L/R en Video met de pinnen 1, 2 en 3 op de Tx match lijkt mij logisch. Waar het mij echter aan kennis ontbreekt is wat ik met die 5v en ground op de Tx moet doen. Ik kan mij niet voorstellen dat ik überhaupt die 5v aan de GoPro moet verbinden. Maar wat te doen met die ground? Heb ik die op de AV connector nodig of zijn alleen Audio L/R + Video voldoende? M.a.w, ga ik met 3 of met 4 kabels verbinden tussen Tx en GoPro? Als iemand hier een simpel lichtje op kan schijnen is dat erg welkom. Hoe dan ook, alvast bedankt.
Die 5 volt is enkel als je bv een 5 volt cam wil gebruiken. handig als je bv een 3 accu aan boord hebt, dan heb je geen aparte spanningsregelaar nodig. in jouw toepassing gebruik je ze gewoon niet, je kan de draadjes uit het stekkertje wippen. succes