Hallo allemaal, Is er mogelijk iemand die mij kan helpen om (blind) in het (wifi)menu van mijn gopro te komen teneinde de remote control de taken over te kunnen laten nemen. Het lcd schermpje van mijn Gopro 3 black is namelijk defect. alvast bedankt. florisdelmar
Hm.. Ik heb hier meerdere GoPro's liggen ( met werkend LCD ), maar ik begrijp niet helemaal in welk menu te wilt komen. Via de Wifi instellingen de modus wisselen?
Je hebt dus nog nooit je smartphone gekoppeld? Dat is jammer want dan had je daar alles op in kunnen stellen.
Aan smartphone koppelen is eenvoudig (blind) te doen: 2x menu voor aanzetten, 1x wifi knop (wacht hierna even 5 seconden), nogmaals 1x wifi knop, 1x select knop, 2x menu knop, 1x select knop. Nu zou je de GoPro moeten kunnen vinden bij Wifi netwerken via de telefoon. GoPro app moet wel geïnstalleerd zijn. Standaard wachtwoord is "goprohero"
Standaard staat de gopro op remote wifi. Je moet in het menu iets aanzetten voor het aan de app te kunnen binden. Echter is het met een defecte lcd moeilijk maar kan wel , heb het ook al eens gedaan.
Roni, Dat klopt, zoals ik hierboven had beschreven. Voor de Remote hoef je de tweede keer 2x menu knop, deze maar 1x in te drukken.