Ik heb de silver gisteren verkocht, en koop dit weekend de black edition! Ik heb een tijdje de silver gehad, en de kwaliteit is echt waanzinnig. Een maat van me heeft de black edition al, en de kwaliteit is gewoon echt perfect. Ook de foto's zijn haarscherp!
Black is al weer de deur uit. Ik mis toch een fatsoenlijke stabilisatiefunctie. Dat hij in mn Losi niet rustig beeld geeft snap ik, maar op de fiets, scooter en auto had ik beter beeld verwacht
e.looijenga, hier ben ik het niet echt mee eens. Mijn ervaring is dat hij juist erg stabiel is van zichzelf, maar goed. Wat je ook kunt doen, is gewoon achteraf met een programmatje het videobestand stabiliseren.
Ik heb pas de white gekocht en ook hiervan kan ik zeggen dat de kwaliteit perfect is, ik gebruik hem in de auto als dashcam en op m'n hexacopter als video/foto camera.
Ik weet van de Gopro's dat ze geen anti vibratie stabilisator hebben (helpt mede met de grootte) en dat ze daarom nogal gevoelig zijn voor trillingen.. Dit is overigens bij elke "fixed image processor" camera Om dit te verhelpen moet je een systeem maken die tegen trillingen helpt, anders heb je er inderdaad niet veel aan. Nu helpt het wel een hoop als je 1080p op 50/60 Hz opneemt. Ik zoek nog een Black voor weinig trouwens..
Ik ook, maar vind weinig vaak toch nog veel... GoPro Hero 3 Black Adventure HD Camera Go Pro Hero3 ships from UK Stock! | eBay Of zonder accu en accessories Best FPV and UAV device: Gopro Hero3 black version without battery [Hero3 black without battery]- US$245.99 - www.bevrc.com
Da's niet duur bij BEVRC, maarja, China :/ Ik zit nog steeds te wachten op mijn Skywalker van daar, dus nog maar even niet
Wat wil je exact weten? Hoi, ik heb na de Hero HD2 een Silver en een Black gekocht. De black is echt subliem! Met name het filmen in 2.7K (2x FullHD) is echt een reden om de black te kopen. Daarnaast is de lichtgevoeligheid bij schemer of avond echt subliem te noemen. Ik vlieg er zelf mee onder mijn Drone. Het leuke van de black is dat je terwijl hij filmt, tevens foto's kan nemen in 5, 7 of 12MP! Kortom, je hebt dus film en tevens foto's! Lang verhaal kort..... wat wil je er exact van weten? Gr Phantomfreak
Hey, Zeer tevreden met mijn GoPro Black. Stabiliteit? Bij opnemen met 50fps bij 1080p fantastische video, als ik de video stil zet op een groot flatscreen lijkt het wel een foto, geen beweging te zien op het scherm, en dat bij toch redelijke snelheden (130km/h op het water/met hexa in de wind). Youtube verandert de kwaliteit wel iets en de fps dalen 'r naar 30maximum en dan heb je bv dit als resultaat. -Hb7iAcwIUc[/media] RC boat HPR115 and Hexa F550 GoPro 3 Black - YouTube Tegen de zon in vliegen op een onbewolkte dag gaat perfect, ook nog goede beelden wanneer het duister word. Gz Jos