gopro black

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Transenergy, 19 mrt 2013.

1. Transenergy

Transenergy

Lid geworden:
    29 dec 2012
    graag meer info over Gopro black

tevreden van of niet?

zijn de foto's van goede kwaliteit?

dank

2. wdvanoyen

wdvanoyen

Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Ik heb de silver gisteren verkocht, en koop dit weekend de black edition! Ik heb een tijdje de silver gehad, en de kwaliteit is echt waanzinnig. Een maat van me heeft de black edition al, en de kwaliteit is gewoon echt perfect. Ook de foto's zijn haarscherp!

3. e.looijenga

e.looijenga

Lid geworden:
    16 aug 2012
    Black is al weer de deur uit. Ik mis toch een fatsoenlijke stabilisatiefunctie. Dat hij in mn Losi niet rustig beeld geeft snap ik, maar op de fiets, scooter en auto had ik beter beeld verwacht

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  4. wdvanoyen

wdvanoyen

Lid geworden:
    25 mrt 2012
    e.looijenga, hier ben ik het niet echt mee eens. Mijn ervaring is dat hij juist erg stabiel is van zichzelf, maar goed. Wat je ook kunt doen, is gewoon achteraf met een programmatje het videobestand stabiliseren.

5. TRML

TRML

Lid geworden:
    5 mei 2012
    Ik heb pas de white gekocht en ook hiervan kan ik zeggen dat de kwaliteit perfect is, ik gebruik hem in de auto als dashcam en op m'n hexacopter als video/foto camera.

6. sicarius

sicarius

Lid geworden:
    5 mrt 2013
    Ik weet van de Gopro's dat ze geen anti vibratie stabilisator hebben (helpt mede met de grootte) en dat ze daarom nogal gevoelig zijn voor trillingen.. Dit is overigens bij elke "fixed image processor" camera
    Om dit te verhelpen moet je een systeem maken die tegen trillingen helpt, anders heb je er inderdaad niet veel aan. Nu helpt het wel een hoop als je 1080p op 50/60 Hz opneemt.

Ik zoek nog een Black voor weinig trouwens.. :)

7. Igor

Igor

Lid geworden:
    19 apr 2007
  8. sicarius

sicarius

Lid geworden:
    5 mrt 2013
    Da's niet duur bij BEVRC, maarja, China :/ Ik zit nog steeds te wachten op mijn Skywalker van daar, dus nog maar even niet :D

9. BorisB

BorisB Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mei 2012
    Ben super tevreden met mijn hero3 black!

10. wdvanoyen

wdvanoyen

Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Ik heb vandaag de black binnen gekregen. Echt een top ding!!!!

11. BlikvanBoven

BlikvanBoven

Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Wat wil je exact weten?

Hoi,
    ik heb na de Hero HD2 een Silver en een Black gekocht. De black is echt subliem! Met name het filmen in 2.7K (2x FullHD) is echt een reden om de black te kopen. Daarnaast is de lichtgevoeligheid bij schemer of avond echt subliem te noemen.
    Ik vlieg er zelf mee onder mijn Drone. Het leuke van de black is dat je terwijl hij filmt, tevens foto's kan nemen in 5, 7 of 12MP! Kortom, je hebt dus film en tevens foto's!

Lang verhaal kort.....
    wat wil je er exact van weten?

Gr Phantomfreak

12. Jos w-vl

Jos w-vl

Lid geworden:
    24 mei 2009
    Hey,

Zeer tevreden met mijn GoPro Black.
    Stabiliteit? Bij opnemen met 50fps bij 1080p fantastische video, als ik de video stil zet op een groot flatscreen lijkt het wel een foto, geen beweging te zien op het scherm, en dat bij toch redelijke snelheden (130km/h op het water/met hexa in de wind). Youtube verandert de kwaliteit wel iets en de fps dalen 'r naar 30maximum en dan heb je bv dit als resultaat. -Hb7iAcwIUc[/media] RC boat HPR115 and Hexa F550 GoPro 3 Black - YouTube

Tegen de zon in vliegen op een onbewolkte dag gaat perfect, ook nog goede beelden wanneer het duister word.

Gz Jos

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina