Zonet heeft de propellor mijn gps kabeltje doorkliefd. Wie weet hoe dit kabeltje heet of wie het in huis heeft. Ik had graag willen vliegen maar zonder deze kabel gaat dat niet lukken. Het zijn 4 kabeltjes, zwart/rood/geel/wit maar een andere kleurcombi mag ook.
Hee Han, Bedankt voor het meedenken, er zit alleen geen 'vlees' meer op de connector. Solderen gaat niet meer lukken. De connector zelf is overigens ook kapot.
De JST-XH kabeltjes zijn de balance kabels toch ? Deze balance kabels zijn echt veel te groot. De kabeltjes zijn van de skylark versie 1 GPS. Ook worden ze veel gebruikt voor video transmitters P.s. ik heb de skylark inmiddels verkocht maar ook voor mijn vTX gebruik ik deze kabels en het is handig er enkele op voorraad te hebben.
Volgens mij is die nog te groot. Ik vermoed dat het deze is: Camera Cable (4-Wire Super Compact to ImmersionRC/FatShark) [CABLE-CAM4IRC-COMPACT] - $6.99 : Ready Made RC LLC, Your full service FPV and R/C store! of deze: Stock Transmitter Cable - Mini [STOCK.TX.CABLE.MINI] - $4.99 : Ready Made RC LLC, Your full service FPV and R/C store! Ik heb daar net een DVR besteld dus deze gelijk maar mee besteld. Een van de twee zal wel goed zijn