Hoi allemaal, ik kreeg vandaag de vraag of ik ook de vlucht die je maakt met de Blackstork GPS combinatie zou kunnen tracken om op Google Earth te gaan kijken waar je gevlogen hebt ? Ik heb geen idee wat ik allemaal extra zou nodig hebben om dit te kunnen doen met het all-in-one pakket dat ik gekocht heb met Blackstork OSD en Fatshark bril en zo. Groetjes en alvast bedankt, Davy
IK dacht het niet ,volgens mij heeft alleen immersion en Eagle Tree Een trakker funktie en die van imersion kun je via een programma laten werken op je pc . ook later door de film met geluid af te spelen . Groeten Wiebe.
De apparatuur die je noemt ken ik helemaal niet. Maar als ik mijn fiets-GPS in een model leg kan ik de track op Google Earth zien. (Onlangs had ik 'm bij me op de vlucht van Agadir naar Amsterdam en ook die vlucht kan ik op GE bekijken). Volgens mij lukt het met iedere GPS die een tracklog opslaat.
Bart doets, Als jij hier nou eens in Nijmegen land en mij alles verteld over het para/delta vliegen dan leg ik jou alles uit op FPV gebied
Eindhoven het dichtse bij!? Da's jammer. Ik dacht meneer Bart land zichzelf zo voor mijn voeten Edit; Inmiddels gelezen dat je geen aspritant FPV vlieger bent/word.
Ik heb ondertussen iets leuk gevonden, maar vraag me af of ik dit gewoon kan aansluiten zonder de telemetrie... GPS Logger Groetjes, Davy
Dat is een logger; dat betekent dus dat hij een tracklog opslaat. Als jij geen behoefte hebt aan telemetrie, dan kan dit ding dat zelfstandig (zal hooguit wat stroom moeten hebben). Ik weet dat er GPS-jes te koop zijn in de orde van 65 euro, speciaal voor in de fototas. Als je die op vakantie altijd bij je hebt, en later met speciale software al je foto's voorziet van GPS-data die hij heeft opgetekend, dan kan je altijd aan de data bij de foto zien wáár hij ter wereld is gemaakt. Nou weet ik niet zeker of dat ding ook een tracklog opslaat, maar dat zou je moeten uitzoeken als je nog een 35 euro wil besparen.... Even geGoogled, dit is dat dingetje: http://cdn03.snelwebshop.nl/bmz_cache/a/a69980eec9a16b123534f15a8bb82453.image.220x196.jpg Als ik de tekst goed begrijp zal deze, om een tracklog op te slaan, nog een speciaal stukje software moeten hebben, ("Ondersteunt analyse van gelogde sportieve prestaties (hiervoor is de optionele SportTracks upgrade verkrijgbaar") Er zijn er trouwens nog wel meer, google eens op "photo tracker". Houd er rekening mee dat een apparaat dat foto-locaties vastlegt, niet per definitie ook een tracklog maakt. En als-ie dat wél doet, wil jij waarschijnlijk ook graag een 3D tracklog...