Ik ben al een tijdje lid van het forum maar zelf had ik nog niets geplaatst. Heb groot respect voor al jullie bouwwerken. Bij deze dan mijn eerste foto's van een model van mij. Moet nog wel even uitzoeken hoe alles werkt m.b.t. het plaatsen van het een en ander.Hoe krijg ik bijvoorbeeld de foto's groter. Waarschijnlijk kennen de meeste botenbouwers wel de "Granit" supplier. Heb de stoute schoenen aangetrokken en dit model naar eigen inzicht gebouwd. Model is ongeveer 1 meter lang, schaal 1:60. Volledig radiografisch met 2 motoren, boegschroef en verlichting. Moet de details nog afwerken. Suggesties zijn altijd welkom. Ik zoek ook nog tekeningen van een mooie sleeplier. Bas
Welkom Bas ik ken die poolse dame, vaak mee samengewerkt. laatste tijd eigenlijk hier niet meer gezien. je model ziet er goed uit, maar mag wel wat meer aangekleed worden. want zo keurig heb ik haar nooit gezien
Da's leuk Rovman. Ben nog druk bezig met de Granit. De details zijn nog in aanbouw. Heb trouwens ook pas de Calypso van Billing Boats op de kop getikt. Had iemand een aantal jaren terug gekocht en bijna nog niet aan gebouwd. Motoren, verf en accu's zaten er ook bij. En dat voor 5 tientjes. Het is niet helemaal mijn type boot, maar voor dat geld kon ik hem natuurlijk niet laten lopen.