Te koop Gratis af te halen Bounty (DelPrado)

Discussie in '[Te koop] Overig' gestart door SjoDeB, 5 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoDeB

SjoDeB

Lid geworden:
    5 jan 2025
    janzwart vindt dit leuk.
  2. Herby63

Herby63

Lid geworden:
    6 aug 2009
    180 bezoeken en niemand die haar wil overnemen. :eek:
    Zou te jammer zijn om weg te gooien.

Heb je alle pakketjes, of ben je na die 36 nog ongeopende afleveringen gestopt?

3. SjoDeB

SjoDeB

Lid geworden:
    5 jan 2025
    Goedenavond, weggooien doe ik het zeker niet. Er zijn nog andere mogelijkheden (Marktplaats, facebook marketplace). Ik ben nog eens gaan zoeken in huis en vond inderdaad nog een serie ongeopende afleveringen. Wat ik compleet in de verpakking heb zijn de nummers 27 tot en met 100. Er missen echter wel een paar afleveringen. De winkel had toentertijd leveringsproblemen maar de losse afleveringen konden (toen) nog wel bij DelPrado los besteld worden. Helaas is het daar bij gebleven. Van het nummer 88 missen 2 stroken sapellihout maar het boekje en installatiepagina en een doorzichtig afdekplaat (al is deze in de loop der jaren wat vergeeld) zijn er wel. De ontbrekende nummers zijn 93, 95 en 98. Met vriendelijke groet, Sjoerd.

4. Herby63

Herby63

Lid geworden:
    6 aug 2009
    Hoi Sjoerd,
    Als er zich niet snel een andere geïnteresseerde aanmeldt, wil ik wel een collega vragen die wat dichter bij Thorn woont om contact met je op te nemen.
    Voor de ontbrekende nummers kan ik ongetwijfeld bij @janzwart terecht voor de documentatie en een overzicht van de ontbrekende materialen. :)
    Met vriendelijke groet, Herby

janzwart vindt dit leuk.
  5. janzwart

janzwart Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    23 okt 2011
    Herby en SjoDeB,
    Jazeker, ik heb alle documentatie nog. Maar er is wel een probleempje. Ik ken de nummers niet meer. Het pakket is opgebouwd uit enkele grote onderdelen zoals Structuur, Bovendeks, Onderdeks, Zeilen en tuigage. En per onderdeel zijn ze opnieuw gaan nummeren. En ook zijn delen van de onderwerpen door elkaar in uitgave nummers terecht gekomen. Dus dan moeten we echt naar de inhoud gaan kijken.
    Maar dat kunnen we doen natuurlijk. EN die hoge nummers zullen zeer waarschijnlijk wel gaan over zeilen en tuigage. ALs ik weet wat er in de nrs 92, 94 en 96 zit kan ik wat daartussen zit welvinden.

Herby63 vindt dit leuk.
  6. SjoDeB

SjoDeB

Lid geworden:
    5 jan 2025
    Hallo Herby, ik zet de boot en nummers apart. Als je iemand gevonden hebt laat het dan even weten. Weet ik zeker dat de boot goed terecht komt!

7. Herby63

Herby63

Lid geworden:
    6 aug 2009
    Hallo Sjoerd,
    Ik vermoed dat de spullen af te halen zijn in Thorn?
    Is dat het dorpje met de vele witte huizen net boven de Belgische grens?
    In dat geval heb ik een collega die in Riemst woont en bereid is het te komen halen.
    Persoonlijke gegevens delen we niet hier op het publieke gedeelte van het forum.
    Daarom stuur ik je een persoonlijk bericht. Daar krijg je dan een mailtje van. daarin kan je op de link klikken en dan op het afgeschermde deel van het forum contactgegevens uitwisselen.

Bij voorbaat dank.

8. SjoDeB

SjoDeB

Lid geworden:
    5 jan 2025
    Hallo Herby, inderdaad Thorn net boven de grens. Wat een aardige collega, om hier 45 minuten voor te rijden voor jou! Alles staat klaar om opgehaald te worden. In principe ben ik bijna altijd thuis. Stuur mij maar een pb voor de adres gegevens.

9. Herby63

Herby63

Lid geworden:
    6 aug 2009
    Deed ik al om kwart voor 6, je kan hem openen, recht bovenaan het scherm, naast je forumnaam, in het "Postvak in". :)
    Morgen zie ik de vriendelijke collega.
    Kan ik hem meteen tonen hoeveel dozen hij moet kunnen meenemen.:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina