gratis demo realflight G3, wel helaas besturing met keybord wat voor heli suckt, maar je krijgt een goed indruk van het grafisch geheel. vooral als je de trainer loodrecht de gron in stopt is erg gaaf, dan spat ie flink uiteen http://video1.hobbico.com/demo/RealFlightG3Demo.exe
Heb hem vorige week ook gedownload. Leukste spelletje tot nu toe is zo hard mogenlijk tegen de windzak aanvliegen :lol:
Heb 'm net gedownload en geprobeerd . Ziet er heel goed uit maar 't geluid werkt al niet bij mij :? Spijtig alleen met toetsenbord vliegen en je kan ook nikske veranderen of aanpassen aan geluid, beeld, realisme.. Kunnen ze net zo goed geen demo maken want nu weet ik nog van niks, alleen dat het er goed uitziet :evil:
het loopt voor geen meter. Het loopt wel soepel maar hapert en springt steeds. Ziet er wel goed uit en lijkt ook goed realistisch. Simpel 3D lukt nog net met de heli Ik vindt hem wel precies zo slingeren als mijn logo... ook spat hij inderdaad leuk in stukjes
TSj TSj, wie gaat er nou een rc-sim op kyeboard demonstreren, dan heb je het toch niet hoog op met je klanten , dacht ik zo, dat laat je toch minstens met een joy-stick gebeuren......... Mooie grafics heeft die inderdaad, ook de mogelijkheid om overland vluchten te maken is uniek.(maar ook RC ge-eigendt????) Real Flight heeft al jaren een hoge positie in de rc-sim rangen, jammer dat ze daar over zoiets als een demo niet even na hebben willen denken......