B
Brainloos
Guest
Goedenavond,
Ik ben bezig met het bouwen van een graupner taxi 2 trainer. Ik heb een paar jaar terug met electro parkflyers ( Multiplex Easyglider, mini Laser 3D, ) en dat ging allemaal wel goed. Na een paar jaar niet meer gevlogen te hebben, wil ik graag beginnen met brandstof vliegen.
Ik ben bang dat een taxi 2 mij snel zal gaan vervelen, daardoor heb ik er een OS max 40 FP ( 6.5 cc) motortje op gezet, en ik heb de vleugels recht gemaakt, en er rolroeren in gezet. Ik heb de vleugels wel goed verstevigd.
Mijn vraag is; Hoe zal dit vliegen? ( Kaarsrechte vleugel, + 6.5 cc motortje) Kan ik dit na een paar jaar niet vliegen dit vliegtuig weer heelhuids op de grond zetten? Ik heb in die jaren wel zelf écht gevlogen, ik weet niet of dat zal helpen, en ik heb ook goed zitten oefenen op Aerofly.
En welke propellor zou hierop mooi draaien? Ik dacht zelf aan een 10x6 / 10x8? Ik vind 3 blads propellors ook heel gaaf, zou dat goed vliegen met deze setup?
Bedankt!
Ik ben bezig met het bouwen van een graupner taxi 2 trainer. Ik heb een paar jaar terug met electro parkflyers ( Multiplex Easyglider, mini Laser 3D, ) en dat ging allemaal wel goed. Na een paar jaar niet meer gevlogen te hebben, wil ik graag beginnen met brandstof vliegen.
Ik ben bang dat een taxi 2 mij snel zal gaan vervelen, daardoor heb ik er een OS max 40 FP ( 6.5 cc) motortje op gezet, en ik heb de vleugels recht gemaakt, en er rolroeren in gezet. Ik heb de vleugels wel goed verstevigd.
Mijn vraag is; Hoe zal dit vliegen? ( Kaarsrechte vleugel, + 6.5 cc motortje) Kan ik dit na een paar jaar niet vliegen dit vliegtuig weer heelhuids op de grond zetten? Ik heb in die jaren wel zelf écht gevlogen, ik weet niet of dat zal helpen, en ik heb ook goed zitten oefenen op Aerofly.
En welke propellor zou hierop mooi draaien? Ik dacht zelf aan een 10x6 / 10x8? Ik vind 3 blads propellors ook heel gaaf, zou dat goed vliegen met deze setup?
Bedankt!