donderdag een HAT motor besteld bij rctechnics...vannmorgen pakketje binnen!dd hat en 2 heatsinks ik dus blij en snel de hat op heli doen solderen en klaar, batterij eraan zender aan heli aan ff gas geven ........niks......naar rechts sturen...niks.... :cry: :cry: :cry: weet er iemand wat ik fout doe? of het aan mij ligt? wat ik moet doen? help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111 :evil: :evil: :help: :help:
zet eens de hat motor direct op de accu, dan weet je of de motor zelf goed is. er is een kans dat je vorige staartmotor (die lijkt me doorbrandde) ook de regelaar heeft meegenomen, doorgebrande motoren willen wel eens voor kortsluiting zorgen.
dus het motortje draait dan ook niet? terug sturen dat ding, kapot bij aankomst zal niet moeilijk over worden gedaan neem ik aan bij rctechnics.
En om helemaal zeker te zijn dat je 4-in-1 ook niet naar knoppen is, kun je eens de motor van de hoofdrotor aanschakelen op het contact van de staartrotor.
inmiddels een nieuwe.....ik keek door de gaatjes aan de zijkant heen bij het inlopen(moet dat nou in gedisteleerd water spoelen/?of kan het ook zonder?) zag ik allemaal kleine witte vonkjes hoord dat zo? ook was hij niet helemaal zuiver maar wel veel beter dan de standaard motor
wat fonkjes kunnen wel.. inlopen is eigenlijk niet echt nodig. gewoon gebruiken joh! normaal gaan die dingen zelfs met 3s lipo's maanden mee