Hi all! Ondervind toch veel problemen met de NT*300 gyro en Revo Mixen.. Aangezien ik toch van plan ben om met de Zoom wat meer te doen dan alleen het standaard vliegwerk, lijkt me een HH gyro geen overbodige investering. Wie kan mij zeggen welke gyro ik er het beste op kan plakken, graag niet al te duur......... Alvast bedankt
rate gyro's en micro CP heli's zijn inderdaad een grote drama. Een Futaba Gy240 kost 89€ bij www.e-heli-shop.de (16,50€ verzendkosten) en een eenvoudigere maar lichtere CSM Heading lock gyro, LW200 83,95€ bij www.4rc.nl
Ook een mooie en kleine gyro met Heading lock en omschakeling vanaf de zender is de Align rce 400 http://www.eheli.nl/winkel/index.php?cPath=42_88 deze wordt ook veel gebruikt in combinatie met de T-rex. Gr Hans
Thanks voor jullie snel advies, die RCE 400 ziet er goed uit! Trouwens, net even de 401 van de raptor eens in de zoom gezet, maar die gaat helemaal over z'n nek zodra de rotor opspint, wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een elektronische storing van de motor :?
@Hans dat is inderdaad een interessante gyro zeg. @Philippefeij: Weet je zeker dat je hem van DS mode heb afgehaald? Daarnaast moet je ook nog even spelen met de delay van de gyro, de servo op de zoom is namelijk een stuk trager als een snelle 9253/4
Jip, heb hem van ds gehaald, delay heb ik even nog niks mee gedaan. Als ik de ontvanger inschakel, motor losa gekoppelt en geef dan vol pitch, staat heck netjes stil, zodra ik de motor aansluit, en los in de hand pak, gas geef begint de heckservo zenuwachtig op en neer te gaan, over het volledige pitch bereik, sowieso m'n twijfels over die motor, maar goed.