Wie o wie heeft deze DVD in zijn bezit en wil deze aan mij uitlenen? Natuurlijk wil ik ook nog de "Hand Launch Building DVD" zien, maar wil niet meteen teveel vragen. Indien niemand hem/ze heeft, misschien is het een idee om deze dan gezamelijk te kopen.....
Building Clinic heb ik voor je. Die ander zoek ik ook nog. Binnenkort valt er iets bij je in de bus. Ik moet echter nog wat leen DVD'tjes maken 8)
Verwacht dat het totaal bedrag €40 zal zijn voor de DVD, plus de kosten voor een veiligheids kopie van de DVD's. Dus meer dan een paar koppen koffie/fris/bier gaat het je niet kosten als je naar de DLG Dag gaat. Anders een denk ik aan €10 per persoon, als tegemoetkoming aan de verzendkosten/media.
Hallo Erik, Ik heb ook interesse. Tevens interesse voor de Building Clinic, Theo. Ben aanwezig op de DLG dag, zie jullie daar. Groet, Arjen
Die zaterdag is de Thomas Cup. Als ik dan weer ga vliegen (ben net vader geworden ) is 2 dagen weg in en weekend een beetje veel. Die wedstrijd wordt georganiseerd door de Arnhemse Luchtvaartclub
R/C Art Order Confirmation Your order was processed and shipped today. Many thanks for your interest in our films. We Appreciate Your Business! Paul & Aimee Radio Carbon Art www.radiocarbonart.com Nog effe wachten......
Heb alleen nog maar DVD2 gezien, maar die is goed. Veel hints en tips over het DLG vliegen zelf. Als alles meezit gaat ie komend weekend op de post.
Hallo Eric Hoe staat het met de DVD's heb je ze al gemaakt ????? Aan deze kant nog steeds niets ontvangen Of ben je druk met de bouw groeten jan
Heb het een beetje druk, maar ze zijn klaar om op de post te doen. Ga volgende week, een weekje op vakantie. Maar heb niets om te vliegen.... Extra druk dus. Houd moed, ze gaan deze week nog op de bus.