Goedenavond heb de happy hunter overgenomen van iemand maar dit is meer een sloopcasco gevonden hopelijk kan iemand mijn tekeningen van de Happy Hunter bezorgen zodat ik nieuwe onderdelen kan bestellen bij Krick in Duitsland. Deze boot komt binnenkort weer op de markt alleen geeft men de tekening nog niet vrij, En de vorige maker Robbe heeft niks meer op internet staan van deze boot op pdf file dus moet ik het maar op deze weg proberen want nik weet dat er veel Happy Hunters rond varen. Kijk uit naar een berichtje. met vriendelijke groeten. Zal van de week een foto van deze sloopboot op zetten.
Hallo Piet, Heb zelf ook de Hunter gemaakt, welliswaar geen bouwpakket maar heb wel tekeningen en wat foto's. Woon niet zover bij je vandaan. Julianadorp.
Goedenavond Sjoerd, Bedankt voor je reactie op mijn vraag. Ik weet niet of ik deze kan overnemen of dat ik copy kan laten maken van jou tekeningen van de Hunter. als dat mogelijk is heel graag. hier bij zal ik gelijk laten zien op de foto's hoe het bootje gesloopt is. Mogelijk komt in mei de nieuwe Hunter op de markt voplgens Krick en dan kan ik het beslag aanschaffen .
Hallo Piet, Ik zou zeggen, kom gewoon eens langs. We komen er wel uit. Heb mijn Hunter een half jaar geleden verkocht. Die van jou lijkt inderdaad wel een sloopschip. Hoop werk er aan in ieder geval. Strippen tot op de romp en alles opnieuw opbouwen. Styreen is hier een ideaal materiaal voor. Met de juiste tekeningen is dit goed te doen.Maar kun je bij mij bekijken. Groet Sjoerd
Beste Sjoerd. Kan ik voor aanstaande zondag een afspraak maken? Moet dan wel nog effe een adres hebben. dit kan je door sturen naar pg.koppers@hetnet.nl wacht op je berichtje met groet Piet
geachte heer ,heeft u de kopien nog van de happyhunter ,hier ook half gebouwd model ,van overleden vriend maar zat geen bouwtekeningen bij. mvr gr BB
Er staat ook nog iets op Marktplaats. Gr. Klaas. https://www.marktplaats.nl/a/hobby-...0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=2
goedenavond ja ik heb deze tekeningen nog maar ben nog bezig met de boot maar zal kijken of ik deze kan laten kopiƫren en dan een seintje geven als ze klaar zijn om te versturen. Groeten Piet
ik hoop dat ik hetgoed gedaan heb piet ,zo heb ik hem gehad met 2 motoren en een boegschroefje ,dat is alles. gr BB
Hallo Piet, als je me via PB je E-mail adres laat geworden stuur ik de bouwhandleiding en het boekje met de bouwfoto's van Robbe in Pdf files door.