Op de site van Robbe zie je onder de nieuwigheden voor 2006 dat de Happy Hunter opnieuw wordt aangeboden . http://foto.modelbouwforum.nl/albums/userpics/10052/Happy Hunter.jpg Groetjes, Frits
ja ik heb het ook gezien. :? volgens mij hebben ze hem gewoon weer op de markt gebracht omdat ze gezien hebben dat 2de handsmodellen veel geld op leveren
Hoi Jan, Volgens de site €403,20 voor de bouwdoos met beslagset. De boegschroef zit er dan niet bij (was vooheen dacht ik wel zo), die moet je er nog los bij kopen. Groetjes, Danny.
@Danny In 1980 koste de Bugsier € 44,92 Inclusief Beslag moet je nou eens in de Modelbouwwinkel kijken. Volgens mij is de Spuitmal nog hetzelfde of zou die verslijten van ABS. Ik koop een Saphir Zeilboot ook van ABS Dek en Romp een geheel zonder Beslag voor € 145 Beslag € 39,00 deze is ook bijna een meter lang ik begrijp die verschillen niet tot er genoeg Zeilers zijn misschien. In 1980 had je nog niet zoveel Modelbouwers als nu. Het Dek is aan de bovenkant Ruw en moet je glad schuren maar hij is wel 2.5 tot 3 MM dik. De Zwakte zit hem in de neus en op de ronding van dek naar romp maar dat is van binnen simpel te verstevigen.