Beste mensen, Ik heb een verzoek gekregen om deel te nemen aan de havendagen Amersfoort ,met onze modelboten. Dus hier mijn vraag wie doet er mee met dit evenement. Het varen vindt plaats bij de koppelpoort . Details weet ik ook nog niet . Waarschijnlijk moeten wij het water delen met andere evenementen . Maar er is ruimte zat, de haven is groot genoeg. Het evenement is 2 dagen maar mijn voorkeur gaat uit naar 1 dag . Of zaterdag of zondag. 28 of 29 juni 2014 Ik vraag nu of er interesse is voor dit evenement. Details volgen later, na overleg met de organisatie. Vriendelijke groet, Joep van Bruggen Voorzitter Vaargroep Leusden
Een reactie graag naar dit mail adres. vaargroepleusden@gmail.com Die wordt automatisch door gestuurd En weet ik het, het snelst. Om alle fora’s af te lopen of er een bericht is daar ontbreekt de tijd voor. Gr. Joep
Adres van de mogelijke locatie is ook wel handig. spui of eem (daar is ook het sloeproeien, dus motorbootjes)? 2 meter hoge kademuren zijn mooi, maar niet zo geschikt voor grote modellen.
Zoals ik al schreef dit is een eerste verkenning of er mensen zijn die eventueel mee willen doen. Details komen later. Natuurlijk eerst roeien of model bootjes dan de grote bollen waar kinderen in lopen enz. enz. Het zal niet zo zijn dat je de hele dag kan varen dit wordt in blokken opgedeeld. Wij hebben op die manier en leuke dag gehad in het sportfondsenbad Amersfoort. Veel belangstelling en een opperbeste sfeer. Bij voldoende deelname worden er beslissingen genomen . Een ponton boot of stijger op waterniveau. Ik doe maar een greep Alles moet nog worden doorgesproken. Eerst moet ik weten of er voldoende gegadigden zijn. Anders heeft het geen zin om details te bespreken. Zonde van mijn kostbare tijd. Ik ben druk genoeg met mijn werk, en de organisatie van ons grote evenement op het Henschotermeer en het verdere verenigingleven . De plaats zal zijn tussen de koppelpoort en de loopbrug. Vriendelijke groet, Joep
Ik zou de mogelijkheid een vaarbak te plaatsen niet vergeten. ¼ uurtje varen en dan weer 2 uur een ander in de vaart laten spelen lijkt me niets voor modelvaarders. Mij lijkt het niets, even varen en de rest van de dag weer op de kant te moeten hangen. Verder is het voor de kleintjes veel interessanter om met hun neus op een vaarbak te staan dan van achter een dranghek op een kademuur heel ver en diep wat schimmen te zie varen. De pontons om in de vaart te leggen, die ik ken zijn veel te hoog en zwaar. De legoblokken-pontons die voor evenementenpodia of tijdelijke wateroversteek dienen zijn ook een berg werk, maar wel redelijk laag bij het water. Vlotten/steigers die roeiverenigingen gebruiken zijn ideaal, maar waarschijnlijk niet zomaar " te leen".