hallo iedereen, Ik heb laatst een traxxas slash gekocht om er een mooi project van te maken, maar ik heb 1 probleem: ik weet niet hoe ik het moet berekenen om de juiste lipo bij de juiste motor en esc bij elkaar te krijgen ( ik heb ook nog een bootromp waar ik brushless in wil bouwen dus een berekening zou ik erg prettig vinde). of mischien weet iemand een leuke combinatie waardoor de slash de snelheid krijgt hoger dan die van het licht ( haha bijwijze van ) alvast bedankt voor de tips en hints m.v.g. rc_addicted
Wat bedoel je met berekenen? Als je goedkoop snel wilt gaan, ga dan voor een Ezrun regelaar (60A) met 5.5T motor en zet daar een 2s of 3s lipo op met minstens 4000mah 30C. Dan ga je al snel gaan hoor. Als het duurder mag. Een mamba max (pro) regelaar met VXL motor ofzo. En dat op 3s.. Doktor speed motoren (in de aard) schijnen ook zeer snel te zijn.
Om te beginnen : Slash 2WD of 4WD? Budget? Advies: Neu 1509 1.5D 4500kv Mamba Max Pro 3S 4A 30C LiPo Of de Neu 1509 1D 6700kv met 2S 5A 30C Met bovenstaande set-ups zul je best hard gaan, al is een Slash nu niet een wagen bij uitstek (sowieso niet standaard) om hard mee te gaan rijden.
Ik heb gewoon een ezrun 5.5t en draai die van een 5Ah 20c lipo af dit zorgt wel voor wheelies of in mijn geval zware onloading van de voor shockdempers omdat er van mijn slash heel snel door zijn "plekken waar ik hem nog kan upgraden" heen racet... sGgGH9pxAGA[/media] - Lipo University; vid 1 QSNYKgnn11A[/media] - Lipo University; vid 2 zijn goede
mijn budget is er niet wil het niet in een keer kopen want dan loop ik leeg op de kosten maar ik wil wel dat het er een word waar ik trots op wordt het is een 2wd met het doel om er een strandracer van te maken met sandpads enzo nog bedankt voor de tips zover
Gewoon de stock set-up gebruiken, voorzichtig gearen, vooral wanneer je in los zand gaat rijden dat is namelijk extra zwaar voor de electronica. Gewoon een setje paddle banden kopen en genieten van je wagen