Hallo iedereen, heeft er toevallig iemand een handleiding van een FG marder 1/6 met 22.5cc tweetaktmotor??? ik heb de mijne tweedehands gekocht en er zaten geen boekjes bij. ik weet natuurlijk niet of er bijzitten als je hem nieuw koopt. alvast bedankt, jonas
Hoi, Op de diverse sites van winkels staan gedetailleerde tekeningen van de Marder. Ook staan er vaak wat tips met betrekking tot de afstelling van de motor. Op de site van FG zelf is ook het een en ander te vinden (onder downloads) groeten Remco\
heb pas een nieuwe marder gekocht er zitten 5 a4tjes bij 1: voorwiel op hangening plus koppeling en tandwielen, 2: achter wiel op hanging plus tank en diff en rol bar, 3: met onderdelen lijst en uittrek tekening van de motor. 4: hoe de radio plaat opgebouwd moet worden. 5: hoe je de motor moet afstellen ed. verder geen boekjes ! ik wil je ze wel ff mailen.....
graag, mijn emailadres is jonas_guns@hotmail.com hoe er wel rekening mee dat die mails niet te groot zijn hé, hotmail heeft denk ik maar een capacitijt van max 2Mb of zelfs nog minder :cry: alvast bedankt, groetjes, jonas
Ik heb ze gevonden :lol: http://www.xtuning.netfirms.com/html/library.html Daar staat een volledig boekje over de marder. slukes, Gunskes