Hai Mijn vader heeft na vele jaren opslag bij een broer zijn oude heli weer terug, hij heeft er ooit een paar keer mee gevlogen bij een Modelvliegclub in Soesterberg hij heeft er daarna nooit meer iets mee gedaan, daarom is het toestel nu niet in zo'n verbazingwekkend goede staat en omdat we geen ambitie hebben hem weer luchtwaardig te krijgen willen we hem mooi op static display zetten, echter een deel van de body mist, heeft iemand een idee wat voor een heli dit is (graupner sowieso) en waar we eventueel nog een stuk body kunnen halen? alvast bedankt Skyhigh
Bell 222 zo te zien Ik weet niet hoe goed jullie Frans is...: http://www.helimag.com/showthread.php?t=9037
dat landingsgestel komt me bekend voor. heb van een buurman een ontiegelijk oud deel van een helicopter gekregen. Motor helemaal met aangekoekt stof enzo. wel apart om te zien
als je eens zou willen kijken, zou dat ontzettend fijn zijn, als er trouwens nog mensen geinteresseert zijn in bepaalde onderdelen (servo's, motor, ect.) kunnen die misschien beschikbaar gesteld worden Skyhigh
Jep een bell 222 , ik heb er zelf ook 1 gehad en voor de gein vliegend gemaakt , en t vloog nog aardig ook . Zit er een PDP motor in ??
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb alle catalogusnummers van de onderdelen. Meestal zoekt het beter als je dit weet. Kijk ook eens bij helioldie.de