Hallo allen, Ik wil graag heli (elektro) gaan vliegen. Het lijkt me erg leuk om hier ook mijn GoPro camera onder te kunnen hangen. Wat zou een leuk model zijn om mee te beginnen, en toch een beetje met camera te kunnen vliegen. Budget? Tja, liefst tot 500 euro, of is dat écht te weinig voor een leuke combi? Yannick
Word het een kds 450c of sv denk ik, mischien wel een align... Maar voordat de gopro eronder komt, moet je wel kunnen vliegen! Das lastiger dan je denkt... Voor wat goede tips moet je evne wachten op de rest.. ik ben noob, en beginner...
Ja... Beetje kip-ei verhaal. Voor een camera is een 600 a 700 het beste. Stabiel, waait niet zomaar van zijn plek. Is alleen niet grappig als zo'n apparaat neerploft, dus eigenlijk moet je ff hulp zoeken met leren vliegen (club) In een club gaat dat waarschijnlijk zelfs zonder schade.. Maar budgettechnisch kom je meer in de 450 klasse, die zijn wat windgevoeliger. Maar dan nog, ik vlieg ze gewoon naast mn 600, en die vlieg ik tot windkracht 5 a 6. Maar dan moet je wel eerst kunnen vliegen, en daar ligt net het punt. De eerste heli voor iemand zonder ervaring, en die ook nog eens zelf wil leren vliegen gaat 20 keer of meer crashen, of je moet veel geluk/geduld hebben. Wil je snel, schadeloos leren vliegen: cp met een club erbij. Wil je snel, met schade alleen leren vliegen: fp, of een cp met erg veel geduld en afstelkennis.
beetje kort door de bocht... menig club blijft een lid niet door zijn vliegtijd heen helpen met vliegen hoor.... Daarbij, je crasht evengoed wel.. club of geen club.