Hallo, ja zoals de titel het zegt zoek een winkel in België of Nederland die aan High Tech models-kits en Protar-kits kan geraken. Liefst een winkel waar ik online kan bestellen die die betrouwbaar is!!! Alvast bedankt
Protar is overgenomen door naar ik meen Italeri. Dus winkels die Italeri leveren, kunnen in principe ook Protar leveren. Voor zover die dingen nog leverbaar zijn, althans... Anders E-Bay...
Komaaaaan :cry: Niemand die weet waar ik High Tech models of protar modellen kan bestellen? Ik word echt wanhopig
Die staan met enige regelmaat op www.marktplaats.nl en op Ebay. Ik zou daar mijn geluk eens proberen.
Hoeraaa, Kheb een 2 modelletjes gevonden van High Tech Model, helaas 2 keer de zelfde :d... Voor de geinteresseerden, hier een foto van een gemaakt exemplaar: Staat overgens te koop: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=48562
Click hier eens: www.marktplaats.nl En dan rechts boven intypen: Protar Walhalla voor Protar liefhebbers... MV Augusta, DKW, Yamaha, Ducati, Moto Guzzi, en nog veel meer...