Hij is AF :D Mijn nieuwe Savage kap + mijn Dual tank mod :D

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door LouD, 19 okt 2003.

1. LouD

LouD Guest

En nieuwe shocks :p

2. P@trick

P@trick Guest

hey was die dual mod een beetje makkenlijk.
    en waar heb je het tankje vandaan.

ziet er verders goed uit.

3. Guest

Guest Guest

is vliegtuigtankje

4. P@trick

P@trick Guest

this een tank en daar zit een klonk of klunk bij.
    maar ik weet het al hij heeft hem uit amerika had ik op een ander forum gelezen.

5. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Deze tank constructie is al enkele jaren in gebruik bij de modelvliegers, en gaat "schuimvorming" en luchtbellen tegen.

Alleen zie ik op de foto dat de hoppertank leeg is terwijl de hoofdtank bijna vol is. Op die manier werkt hij dus niet. Ook het snelvul systeem wat jullie in de wedstrijden gebruiken bij de pitsstops werkt met die hoppertank niet of je moet de stop maken voordat de hoofdtank helemaal leeg is.

6. LouD

LouD Guest

Als ik even mag :)
    De tank is niet leeg, dat lijkt maar zo. Ze zijn allebei vol :) En ik heb een systeem gemaakt waarmee ik em kan vullen. Bovendien rij ik er geen wedstrijden mee :D

Het helpt met het stationair lopen van de motor :) En het starten gaat beter.

7. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Het is anders niet te zien dat de hopper vol is, in de hoofdtank kun je wel de brandstof stand zien. Dit zal dan wel door de dikke wand of de kleur komen. Voor de rest is het een perfect systeem wat in veel gevallen kleine brandstof aanvoer problemen kan oplossen.

8. Guest

Guest Guest

misschien had hij toen nog niet getanked 8O

9. P@trick

P@trick Guest

euhh ferdy hij zegt toch duidenlijk dat de tank wel vol is.

10. Guest

Guest Guest

achja lekker boeiend allemaal 8)

11. P@trick

P@trick Guest

blijf dan gewoon wel lekker :eek:ntopic: en als je het fout hebt reageer dan niet zo raar hier heeft niemand wat aan.
    Zelfs mijn post is al weer een post teveel

12. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    gaat de brandstof dan van de ene tank naar de andere tank???
    uitleggen die handel :p

13. LouD

LouD Guest

Je vult eerst het kleine tankje, daar heb ik een apparaatje voor gemaakt :p Dat gaat helaas niet zo snel, maar goed. Daarna vul je de normale tank. Dit kleine tankje zorgt er voor dat hij altijd en regelmatig stationair blijft lopen :D en dan loopt hij echt super :D

14. vazkhor

vazkhor Guest

hmmm ... ik vind em wel op een enge plek hangen loud ...
    Als je een sprong maakt en op de achterkant stuitert pakt ie dan de tank niet mee???

verder heel mooi ... laat ff weten hoe het bevalt na een paar weekjes testen :) (schuim is IRRI en helaas veel voorkomend bij offroaden dus ik heb er wel oren naar)

ennuh heb je al een standaard brandstof filtertje in de return lijn gezet? dat maakt de tegendruk van de uitlaat ook iets gelijkmatiger.

En als laatste ... hoe reageert dit systeem op 20 seconde idelen op z'n kop?? krijg je dan geen bellen in de kleine tank of zo?

15. Anonymous

Anonymous Guest

De kap ziet er strak uit (had iemand dat al gezegd?)

16. Guest

Guest Guest

nee hij wordt niet gebruikt.

en @ spehereman: whatever :cry:

17. LouD

LouD Guest

Ik heb nog niet veel kunnen testen omdat mijn spur en clutchbell gaar zijn, nieuwe zijn al onderweg en dan komen er gelijk meer mods op :p Het tankje zit op een prima plek, iedereen heeft hem daar, er zijn zelfs speciale beugels voor :D Zodra ik meer getest heb laat ik het weten, het schijnt dus dat als je het kleine tankje gewoon vol hebt dat je op zijn kop stationair kan draaien tot dat leeg is :D ik moet nog een extra brandstof filtertje kopen ja, nog niet aan gedacht :p

Maar zodra ik dus meer weet laat ik het horen :D

bedankt voor het compliment Dennis :)
    hier nog 2 pics van de kap:

18. TnT nelis

TnT nelis Guest

ik vin die combinatie van zilver geel wel raar maar toch wel seker mooi

19. Anonymous

Anonymous Guest

Geen thnx..Hij ziet er idd cool uit ..beetje gekke kleur combo maar zeker niet lelijk..(ik vind het wel lachen die kleuren zie je niet vaak ;))

20. lauterbacher

lauterbacher Guest

ik vind toff dingentje hoor loud :wink:

Deel Deze Pagina