hk fpv set

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door azerty09, 27 jun 2013.

1. azerty09

azerty09 Guest

hallo
    ik zou stilletjesaan willen beginnen met fpv, zoals veel beginners speelt de kostprijs een beetje een rol, daarom wil ik het hobbyking 'rtf' setje proberen: Boscam 5.8Ghz 200mw FPV Wireless AV Tx & Rx Set
    nu is mijn vraag, wordt ik hiermee sowieso tegengehouden bij de douane (waar het dan wordt vernietigd)? zijn er al veel mensen het gelukt om het voorbij, de BELGISCHE douane te krijgen?

2. Johack

Johack

Lid geworden:
    8 dec 2010
    Ik heb deze ook in HK besteld en gewoon thuis gekregen zonder problemen...

3. schilper

schilper

Lid geworden:
    26 jun 2008
    En DAT is nou net het grote verschil tussen Nederland en Belgie.:cool:

4. QuadRon

QuadRon

Lid geworden:
    16 mrt 2008
    Niet doen! Zoizo BIPT!!
    Bestellen binnen europa!

5. mcenet

mcenet

Lid geworden:
    3 jul 2006
    Ben al een 5 tal jaar vaste klant bij HK en al echt heel veel bestellingen gedaan (wil de totaal prijs niet weten...maar moest ik dat allemaal hier gekocht hebben was ik minstens het dubbele kwijt) nog nooit enig problemen gehad, altijd netjes thuis als gift met verlaagde waarde. :p

6. azerty09

azerty09 Guest

het gaat hier over een zenderset voor fpv, dus het risico nemen of niet?
    ik woon in BELGIE

7. mcenet

mcenet

Lid geworden:
    3 jul 2006
    Wil je niet pushen of zo maar heb ook zo'n soortgelijk setje gekocht toen ik begon met Fpv, zonder probleem ontvangen. Heb het wel niet lang gebruikt daar ik vlug iets beter wou.

8. schilper

schilper

Lid geworden:
    26 jun 2008
    Die keuze zal je toch echt helemaal zelf moeten maken. Het wordt een Big Smile als het lukt en misschien een traantje wegpinken als het in beslag wordt genomen en vernietigt. Plus een eventuele flinke boete voor het importeren van verboden artikelen. Het is net het echte leven keuzes maken;)

9. azerty09

azerty09 Guest

:)
    zijn er even goedkope sets in europa te verkrijgen? (begin een beetje schrik te krijgen:cool:)
    anders, ga ik toch het risico nemen :twisted:

10. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Binnen europa via winkels is blijkbaar ook geen garantie.
    Anders iig vragen of ze er geen afzender adres opzetten want denk dat er enkele in een systeem geregistreerd staan.
    Meest beste optie is zelf ophalen in NL. Verkopen mag hier gewoon. Gebruiken zonder licenties is een ander verhaal. Maar daar is weinig controle op.

11. Maestro NL

Maestro NL

Lid geworden:
    15 aug 2012
    Heb zojuist keurig via de post mijn 5.8 setje uit hong kong ontvangen. Maar ik zit in Nederland..

12. Maestro NL

Maestro NL

Lid geworden:
    15 aug 2012
    Gisteravond alles gesoldeerd en een camera eraan. Even een beeldschermpje aan de vrx en BAM! Video!!

Wat super dat het in een keer werkt! Kon gewoon door huis een verdieping lager lopen en nog steeds super beeld!

Dat geeft de burger weer hoop!

Nu nog het schermpje binnen krijgen dan kan ik die goedkope bril eens namaken, fresnel is al binnen dus dat is zo gepiept!!

Deel Deze Pagina