Heren, Ik zit er aan te denken om mijn Hyper 7 om te bouwen naar electro. Brandstof rijden bevalt me goed daar niet van. Maar wil eens een keer electro proberen. Aangezien de Hyper 7 leuk rijd wil ik het eens proberen. Wat heb ik allemaal nodig naast ESC en motor. Ik snap een conversiekit, maar welke zijn er allemaal? alvst bedankt..
Novak maakt er eentje waar ik goede dingen over hoor en er zijn er vast meer waar ik niets vanaf weet, probeer het 1/8 buggy thread eens...
Ik heb een half jaar geleden me hyper 7 omgebouwd naar brushless ik zal asap foto's maken en je vertellen wat je nodig heb.
Kershaw design maakt ze ook, maar geen idee waar je ze kan kopen. Maar naast een motormount en accu bak.. ben je verder niet echt wat nodig? Kan je gewoon op je originele aandrijflijn verder? @MeX101: Ik ben erg benieuwd !! Give me
Brushless ombouw set van PK-Racing deze is eigenlijk voor de Hyper 8 maar de motor steun past ook op de Hyper 7. De accu bak past niet helemaal lekker en moet je zelf wat aanpassen wat niet moeilijk is. Velcro accu binders (omdat die erbij zitten veelte kort zijn o.a. te koop bij conrad) De radioplaat moet wat gedremeld worden anders is deze te lang en komt die tegen de motor aan. Een nieuwe kap is ook wel zo fijn omdat er dan niet dat grote gat inzit voor de nitro motor en als deze helemaal dicht is de kap steker word. Te koop bij The-Border die als één van de weinige nog Hyper 7 kappen heeft van Proline! Natuurlijk een motor en regelaar dat kan je zo gek maken als je zelf wilt.
MeX101, Jij rijd met een MMM en een 2200kv combi van Castle Creations? Op hoeveel cellen rijd je, en wat is de preformance. Heb je hem ook wel met nitro gereden? Wat is het verschil en wat vind je er zo van? En de laaste vraag heb je ook ergens een filmpje ervan? Ik denk dat ik even op de site van PK ga kijken.. Alvast bedankt..
Volgens mij heeft PK deze sets al een poosje niet meer , had ook al eens gezocht voor mijn ST truggy.
Je kunt ook gewoon een RC Monster mount kopen. Die hebben hem ook voor de Hyper. http://www.rc-monster.com/proddetail.php?prod=rcmhypermount
Niek, Klopt een 2200kv MMM en dan op 4s lipo wat snel zat is hoor haha. Ja heb er ook nitro mee gereden ik rij nu alleen nog maar electro dus dan was de overstap naar electro snel gemaakt. Het enige filmpje wat ik ervan heb is deze, met een cameraatje op de spoiler.. Nard, omdat ik op de club heel snel de fannetjes sloop.. Wel eens gehad dat er na 2 accu's nog maar 1 blad op de fan zat... Deze manier om de fan te beschermen tegen steentjes is ook niet alles, moet nog een keer iets anders verzinnen.
Wow .. ik rij al een hele tijd met een MMM en nog nooit een fanblade kapot gehad. Panty erover heen trekken hielp ook niet?