Hoi allemaal vraagje ik wil deze zowel op mijn ontvanger als mijn zender doen kan dit ik heb een zender en receiver 5,8 1000 mw Kan dit ik heb me laten vertellen dat dit wel op de ontvanger kan maar niet op de zender klopt dit Alvast bedankt
Hoi, Ik snap je punt niet helemaal maar goed toch een antwoord wat vast in de richting zit. Ten eerste. Niet wat veel die 1000mW of is het 100mW Maar De Cloverleaf (3 blads) is voor op je video zender en de Skew Planar Wheel (4 blads) Wisselen kan wel maar zo is het de beste combinatie is gebleken. SPW op je zender met bv een richtantenne zoals een helical of circular patch werkt ook goed en soms zelfs iets beter. Het kan in ieder geval geen kwaad om ze te wisselen. Deze antennes zijn Circulair en het beste resultaat bereik je als zowel zender als ontvanger een circulaire antenne hebben. is 1 van de 2 lineair (bv een originele duck/omni antenne) dan gaat er -3dB verloren.
hoi Sorry dat ik niet zo duidelijk was maar ik snap er zelf nog niet zo veel van. Toch bedankt voor je antwoord ik kan hier wel wat mee groetjes
Nog gauw een vraagje hoe kan ik zien of het een 3 of 4 blads isstaat niks op aan de buitenkant ze zijn van Hobby King 5.8Ghz cloverleafs groetjes
Staat er dacht ik op maar je kunt het zien aan de onderkant van de behuizing en coax lengte is verschillend.
Ik heb de antennes ook besteld, en vroeg me dit ook af. Volgens mij is degene met de lange kabel voor de receiver, korte kabel voor de transmitter. (Weet het niet zeker) Ik heb ze nog niet binnen, maar bij de specs staat; Specs: Clover (TX) weight: 7.7g Skew (RX) Weight: 8.6g Of je zou ze even op de weegschaal moeten leggen.
Zojuist even gekeken.. het staat aan de onderkant van de antenne, dus RX en de ander TX. De RX is dus de lange. ( want die kan wel eens op een bril gebruikt worden en dan steekt hij boven je hoofd uit.... is dus de reden.)