hoe duur is een schumacher rc auto.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door subaru, 30 okt 2003.

1. subaru

subaru Guest

hey mensen hoe duur is die schumacher rc auto.op bezine en gaat daar gewoon tornado in want ik zag in een filmpje dat ze er rood kleurige bezine in deden groetjes van ruud. :oops:

2. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    je moet echt wat meer info geven over de auto, welk model is het bijvoorbeeld?

De kleur brandstof kan idd verschillen, nitro is er in verschillende kleurtjes... niets bijzonder... 'k dacht dat schumacher alleen electro en nitro wagentjes heeft dus tornado zal gewoon werken..

3. subaru

subaru Guest

ik wil gewoon een nitro auto.maar wara beginnen de prijzen ongeveer bij het merk schumacher ?

4. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
  5. Oregon

Oregon Guest

Ik denk dat een schumacher niet echt een benzinewagentje is voor een beginner ( sorry als je dit niet bent )
    want deze gaan al snel boven de 100 km/u
    en over die benzine weet ik wel meer : ik heb een kyosho 4 WD en die is al 1 jaar oud ofzo , had ik van een vriend gekregen en daar zat rode benzine bij , ik vroeg me ook af '' zou dit nu de gewone nitro benzine zijn?''
    natuurlijk is er maar 1 manier : testen
    en ja , dit gaat met mijn gewone benzine van daytona , of van tornado , dat is hetzelfde
    Succes !

6. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    In Nederland zie ik eigenlijk alleen de fusion.. 3 versnellingen en een veel te grote motor voor het chassis :lol: E 432 bij www.rcshoproal.nl. In het buitenland zijn er ook nog andere modellen te krijgen

7. MobFigure

MobFigure Guest

Je wou toch een Monstertruck??

De Schumacher Fusion kost bij pk racing €465.

8. BlackFox

BlackFox Guest

Ik geloof dat Schumacher ook buggy's of monstertrucks maakt :?:
    De Fusion is idd wel wat snel voor een beginner denk ik.
    Je zou nogal veel schade kunnen rijden, een ongeluk is snel gebeurd met zo'n snelheid, kijk maar eens naar et filmpje van de test van de Fusion op de site van wildhobbies d8 ik, maar dies nu tijdelijk offline :?

9. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    In Nederland is ook de CAT te koop, dat is een buggy.. Maar geen nitro: electro.. Als je even googled op Schumacher AND RC krijg je wel wat andere auto's et zien.

10. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Nitro is gewoon blanco....
    De kleur wordt meestal veroorzaakt door de olie of soms een druppel kleurstof om zo hun eigen kenmerk eraan te geven.
    Maar je hebt gelijk, iedere brandstofauto met een gloeiplug ontsteking draait op een methanol mengsel maar waarom moet dat nu weer perse de dure Tornado zijn :?: alsof dat de enige is :)

En voor de topicstarter zou ik kunnen zeggen om google te gebruiken, vooral www.pkracing.nl verkoopt veel schumacher en had je zo de prijzen kunnen vinden....
    Misschien als je aangeeft wat je ervaring is en wat je wilt maar vooral wat je budget is zou er mogelijk iets beters uit kunnen komen.

Deel Deze Pagina