hoe een acoms technisport 2.4ghz instellen

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door weasel, 17 mei 2010.

1. weasel

weasel

Lid geworden:
    5 mrt 2010
    hallo , nu ik zit met het probleem ik ben mijn boekje verloren en ik heb net een nieuwe servo gestoken in mijn baja en nu staat hij andersom ingesteld dus als ik gas geef remt hij en andersom hoe kan ik dit probleem oplossen en ik vind niets op het net

2. weasel

weasel

Lid geworden:
    5 mrt 2010
    zender

nu dit probleem heb ik al gevonden maar nu zit ik nog met mijn failsave hoe dat ik die kan instellen dat hij remt wand nu geft hij gas als ik de zender afzet om het te testen en zou toch niet graag hebben dat hij gaat lopen van mij als ik geen ontvangst meer zou hebben

3. Marten

Marten

Lid geworden:
    1 nov 2004
    Als je hem opnieuw bindt, kun je de failsave instellen of eventueel uitzetten.
    Bindknop op zender inhouden en deze aanzetten, bindknop loslaten. Lamp knippert op zender.
    Bindknop op ontvanger ingedrukt houden en aanzetten, bindknop loslaten. Als de ontvanger gebonden is gaat het lampje continue branden. Druk je de bindknop op de ontvanger in gaat de lamp uit, is er geen failsave. Houd nu de knuppels in de stand die je wilt gebruiken voor de failsave en druk de bindknop weer in tot de lamp weer brand.
    Zender en ontvanger opnieuw uit-aanzetten en testen maar!

4. weasel

weasel

Lid geworden:
    5 mrt 2010
    hey Marten dank je voor de uitleg het is gelukt en heb jij toevallig de handleiding op pdf liggen het is wel rot dat ik de mijn verloren ben

5. Mari

Mari

Lid geworden:
    8 apr 2004
  6. j.weel

j.weel

Lid geworden:
    2 feb 2009
    weet iemand hoe ik het sturen bij deeze zender om kan draaien
    ik heb een nieuwe sevo digitaal maar die draait de andere kant op

7. mish

mish

Lid geworden:
    22 feb 2005
    Mhh, ik heb en aanvullende vraag over de Acoms 2.4 GHZ zender.

Afgelopen week heb ik de zender afgekoppeld om op een ander model te zetten, lukt de binding niet meer...

- Ik doe het als volgt:
    1. Bindingknop van de zender ingedrukt houden en de zender aanzetten. Vervolgens laat ik de bindingsknop los en het ledje blijft langzaam knipperen.

2. Setup knopje van de ontvanger ingedrukt houden de switch van de regelaar aanzetten. Setupknop loslaten.

Volgens mij gaat het hier fout. Het ledje van de ontvanger blijft knipperen in plaats van branden of uitgaan. Er is geen verbinding ontstaan. Ook niet als ik alles uit heb gezet.

Ik heb geen idee wat er fout gaat, zenderset heb ik vorige week nog gebruikt en is net een jaar oud.

Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks, Michel

8. mish

mish

Lid geworden:
    22 feb 2005
    Ik zie dat mijn vraag niet in de juiste categorie staat, ik stel de vraag ook nog wel even in de juiste categorie.

Dank je,

Michel

Deel Deze Pagina