Luppie
verslagschrijvers
Het is niet de bedoeling dat de voors en tegens van elektro V brandstof hier worden uitgekauwd want dat weten we zo langzamerhand wel. Ik vlieg zelf het liefst brandstof en dat is een kwestie van smaak en veiligheid. Wat niet veilig is aan brandstof is dat het giftig is. Maar wat zijn de gevolgen van brandstof en hoe erg of hoe vaak moet je er aan bloot staan bijvoorbeeld door aanraking met je handen. Of moet je eerst een litertje achter over slaan voordat je misselijk word.
Ik heb zelf af en toe hoofdpijn heb na een midagje vliegen en nu verdenk ik de brandstof een beetje. Ik smeer regelmatig iets over de vingers maar daar krijg je wel lekker zachte handjes van :-D. Ik sta zelden mijn mijn neus in de uitlaat gassen dus ik denk niet dat dat het is.
Ik heb zelf af en toe hoofdpijn heb na een midagje vliegen en nu verdenk ik de brandstof een beetje. Ik smeer regelmatig iets over de vingers maar daar krijg je wel lekker zachte handjes van :-D. Ik sta zelden mijn mijn neus in de uitlaat gassen dus ik denk niet dat dat het is.