:help: hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ik heb over het algemeen al enkele vraagjes: ik heb een esky belt cp, maar voor ik echt wil gaan -vliegen- zou ik graag nog wat oefenen op een simulator. ik heb alreeds een simulator-kabel aangeschaft en die is perfect in orde. ik heb al heel wat gratis simulators geprobeerd, maar niets lukt. het liefst zou ik wel de simulators RC Desk Pilot of HeliSimRC blijven gebruiken. het probleem is dat ik mijn zender niet goed kan instellen, dit komt door dat mijn vorige heli een 4-kanaals was, dus er komen 2 kanalen die ik nog niet volledig onder de knie heb bij. als iemand mij kan helpen, graag dan. alvast bedankt, -belt cp-
Er is een topic over de RC Desk pilot sim op dit forum. Misschien kan je beter in dit topic je vraag stellen. [100724] nieuwe-gratis-sim-r-c-desk-pilot En om je nu al dood te ergeren op 11 jarige leeftijd om je simulator aan de gang te krijgen, wacht maar tot je wat ouder word, of als je gaat vliegen en er ontstaat een crash. Mvg. Richard
Tip(je) Schaf je de Esky dummy zender aan; die is USB powered; kun je met de genoemde gratis simulatoren eindeloos oefenen zonder dat je je blauw koopt aan batterijen. Ik bedoel E-Sky Flightsimulator (EK2-0905A) | E Sky Shop is hier wel niet meer leverbaar maar even googelen . . . Groeten Robbie
beste belt cp ik ben zelf ook 12 en ben gek op modelbouw rc simulators enz. de beste vliegsimulator lijkt mij E-sky flightsimulator tutorail. heb hem zelf getest met als helicopter op rc een king-2 en het werkt prima gr.impreza-fan.