Hoeveel € mag ik nog vragen voor mijn auto

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door NiTrO, 1 nov 2003.

1. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    Het is het volgende:
    Ik zou mijn protech nitro tech tuning willen verkopen omdat wil omschakelen naar off road (schumacher menace)

Mijn auto staat in orde, heeft ongeveer 6liter erdoor gejaagd, altijd goed onderhouden, nog veel compressie op motor (afterrun gebruikt)
    er zijn al 2 front bulkheads vervangen, 4boby mounts, 1 front wheel hub,
    koppeling is al vervangen voor een betere van HPI, de beide diffs zijn onlangs vervangen, draaiplaten en kogeltjes. omdat protech deze stukken meestal per 2 of 4 levert heb ik er nog een paar op vooraad.
    de rest van start materiaal hou ik omdat ik dus niet stop met deze hobby
    ik heb altijd graag met deze auto gereden maar wil nu iets anders
    alles aan de auto werkt nog perfect morgen ga naar het circuit om hem af te stellen

nu wou ik hem nog niet te koop aanbieden omdat ik eerst eens wou weten wat ik er mag voor vragen, ga hem ook nog niet direct verkopen, in december mss
    ik heb hem vorig jaar voor 322€ gekocht en zou hem willen verkopen voor 250€ met besturing (zender, ontvanger, 2 normale servo's) attac T2ER zender
    (moest er al interesse zijn mag je die altijd tonen :wink: )
    foto's vindt je op men site

2. MobFigure

MobFigure Guest

ik denk te duur je laat er maar 72 euro op vallen, ik vind dat persoonlijk niet veel.

3. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    wat bedoel je nu? vraag ik te veel of te weinig?
    grtz

4. MobFigure

MobFigure Guest

ik denk teveel maar ik weet niet precies wat het zakt in waarde.

5. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Je vraagt te veel. De wagen heeft al 6 liter gereden dus de motor is al half heen en dan hebben we het nog niet over de staat van het chassis. Een zender met standaard servo's is tegenwoordig niet veel meer waard.

Ik zou maar eens een vraagprijs zetten van +/- 199 EUR

6. MobFigure

MobFigure Guest

Ja ik dacht ook aan 200 Euro

7. BlackFox

BlackFox Guest

Tja, voor € 200 zou ik de mijne nie wegdoen, je kan em altyd bijhouden om af en toe nog eens op een parking te razen :twisted:
    Tenzij je em echt kwijt wilt voor die nieuwe natuurlijk.

8. StarFish

StarFish

Lid geworden:
    25 sep 2003
    Vind 200 € zeker meer dan genoeg.Een vriend van mij heeft een 1/8 hpi gekocht van 3 maanden oud met alles er op en eraan,stonden zelf al tuningparts op.En die heeft hem voor 200 € gekocht.Maar ik vind je vraagt wat je wil he.Geeft iemand het dan ben je er vanaf zoniet kun je de prijs nog altijd laten zakken.

9. Gecko265

Gecko265 Guest

even een beetje :offtopic: , maar eh waar koop je die schumacher menace, en wat kost ie.. is er een goede informatie pagina over? Hij ziet er wel interessant uit. Geloof dat jij in belgie woont, maar zijn er ook shops in nederland waar ze m verkopen?
    Ik zit er namelijk ook over te denken om naar offroad over te stappen.

tnx :p

10. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    mja ik ga men auto echt wegdoen want heb het geld nodig voor men andere auto

je moet in www.google.com eens "schumacher menace" intikken en dan heb je een paar bruikbare gegevens

bij mijn modelbouwhandelaar stond hij 500 of 600 € ik weet het niet goed meer (kweetet groot verschil maar men geheugen is niet meer wat het was... :p )

11. Gecko265

Gecko265 Guest

zie m inderdaad wel staan op google (had ik natuurlijk al geprobeerd), maar vooral in amerika (500 dollar) is wel wat boven mijn budget.... En zie dat ie een riemaandrijving heeft... een beetje jammer.

En of er in nederland snel en makkelijk spare parts te krijgen zijn is maar de vraag.....

12. MeX101

MeX101 Guest

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
  13. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    :offtopic: maar goed
    de auto heeft 1 centrale riem en wordt overgebracht in een afgesloten diff
    die riem is ongeveer 0.5cm dik,heel degelijk dus denk ik, trouwens mijn protech is met riem en heb in dat hele jaar dat ik hem heb nog geen 1 steentje tss men riem gehad, is wel onroad maarkom, als je een beetje oplet waar je rijd...

ik d8 ook wel aan iets van een 200-250€ maar wou nog wat meningen weten voor in hem tekoop zet! :wink:
    ga ook eens vragen als mijn modelbouwwinkel hem evt. niet overneemt om dan door te verkopen.

14. Oregon

Oregon Guest

ik denk dat je hem best houdt...
    Hij heeft je je spaarcentjes gekost en het is niet omdat je offroad gaat beginnen rijden dat je em weg moet doen....
    als hij goed rijdt kan je altijd nog eens gaan rijden op de baan... of je kan samen met vrienden gaan rijden...
    voor 200 €... neen... daarvoor doe ik de mijne ook niet weg :)

15. Guest

Guest Guest

dan is hij gewoon dom 8O

16. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    wie ferdy?
    die die de 1/8 verkocht of ik?
    ik vind een prijs van rond de 200 een mooi bedrag, de auto staat helemaal in orde dus...

17. Guest

Guest Guest

die van die 1/8 :wink:

18. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    hahaha idd vindt ik te weinig voor een 1/8 maar hangt ervanaf in welke staat de auto was...
    ik verkoop de mijne wel met zenderset

Deel Deze Pagina