Het aftellen kan weer beginnen. Over 4 weken is het zover, de 22e editie van F3J Eurotour en F3J Worldcup: Holland Glide. Op 16-17 augustus wordt deze internationale F3J wedstrijd weer gehouden op de vliegbasis te Deelen. Met 125 deelnemers belooft het weer een interessant weekend te worden. Wil je komen kijken als bezoeker? Vergeet je svp niet aan te melden via de website: Holland Glide Intro page. Aangezien we vliegen op een militaire basis dienen ook de bezoekers zich vooraf aan te melden. Dit kan via eerder genoemde website. Lijkt het je leuk om ons te helpen in de organisatie en alles van nog dichterbij mee te maken? We kunnen altijd mensen gebruiken. Denk hierbij aan: catering, als tijdwaarnemer, helpen met opbouwen of afbreken. Er is meer dan genoeg te doen. Heb je interesse meld je even via PB. Rob Sanders
Ik heb weer een topwedstrijd gezien - met name de fly-off (14 deelnemers), Omstandigheden waren heel moeilijk (4-6 Bft, tijdens de fly-off motregen - daarna nog veel meer), en toch maken de meeste senior vliegers de 15 min. vrijwel vol!! Hulde ook aan het organizerend team dat dit weer op poten wist te zetten. In mijn waarneming is de wedstrijd vlekkeloos verlopen en heb ik enkel lof gehoord van de deelnemers (ik zat middenin als tijdwaarnemer). Benieuwd hoe het volgend jaar verder gaat.