HPI Blitz topic

HPI BLITZ
::HPI RACING:: - RTR Blitz

[media=youtube]NFWsRlc87RY[/media]

[media=youtube]ujpcLewo6lg[/media]

blitzo.jpg

blitz2.jpg

blitz3.jpg

blitz4.jpg

blitz5.jpg

• brushless ready
  • 15T Firebolt brushed motor
  • 12mm Hex , 2.2x3.0 inch wielen
  • full metal gears
  • gebaseerd op E-Firestorm chassis
  • wielbassis 329mm ( verstelbaar )
  • ready to run
  • leverbaar : herfst 2009
  • voorlopige prijs rond 200 dollar

Laatst bewerkt door een moderator:

• brushless ready
  • 15T Firebolt brushed motor
  • 12mm Hex , 2.2x3.0 inch wielen
  • full metal gears
  • gebaseerd op E-Firestorm chassis (of de slash:P)
  • wielbassis 329mm ( verstelbaar )
  • ready to run
  • leverbaar : herfst 2009

Ziet er verder wel mooi uit. Ook die flappen aan de achterkant zijn een mooi detail.

Blitz

Hopelijk komt er een mixcuppie van stock races, met de slash, de sc10, en deze. Lijkt me wel gaaf..

Ik denk dat de slash wel wat populairder is want hij was natuurlijk al wel aardig lang op de markt. Heel veel mensen hebben of kopen de slash nu nog. Dan komt Hpi pas een half jaar later met een vergelijkbare auto. Denk dat die minder populair wordt.

Edit: Ligt natuurlijk ook aan de prijs

Wel jammer dat je die tamiya stekker moet vervangen voor een andere soort stekker omdat ze anders doorbranden. Ik heb geen ervaring met solderen :p

Deze lijkt echt sprekend op de SC-10. zelfs het model van de achterbumper (waar de spatlappen aan vast zitten) hebben ze overgenomen.
Mja, the more the marrier. :) laat ze maar komen.

vind hem de mooiste van al die Short course racing dingetjes. Jammer dat het differentieel 3x niks is...

Als ze wat eerder waren hadden ze er nu mooi gebruik van kunnen maken dat Traxxas de Slash niet genoeg kan leveren wegens de grote vraag...

Kyosho DRT, Associated SC10, Traxxas Slash, Team Losi Strike... ik vind de HPI Blitz het mooiste op zijn wielen staan van al deze Stadium Trucks.
Qua kappen vind ik de SC10 er echter het mooiste uit zien. Zowiezo vind ik de wielen van de Slash het minst mooi van al deze auto's.

Als mijn Slash het ooit op geeft ga ik HPI... hangt natuurlijk van de prijs af.

HPI BLITZ 197.99 @ TowerHobbies
Traxxas Slash 197.99 @ TowerHobbies

De zelfde prijs dus bij TowerHobbies

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
HPI zag de Slash en de SC10 en dacht
Knip ... Plak ... Blitz

Bedankt voor de moeite jongens, maar nu gaan wij het geld cashen!!!

het cashen valt wel mee. de slash is er al een jaar. de grote hoop heeft al een slash. het is niet meer dan logisch dat HPI nu met de blitz komt. het heeft eerlijk gezegd wat lang geduurt.
als er iets succesvol is, dan gaat iedereen daar aan mee doen, altijd al zo geweest , zal altijd ook zo blijven. in ieder marktsegment.

ik ben er wel blij mee. meer diversiteit op het circuit.
traxxas slash
asso sc10
hpi blitz
losi strike

Als ze wat eerder waren hadden ze er nu mooi gebruik van kunnen maken dat Traxxas de Slash niet genoeg kan leveren wegens de grote vraag...

Kyosho DRT, Associated SC10, Traxxas Slash, Team Losi Strike... ik vind de HPI Blitz het mooiste op zijn wielen staan van al deze Stadium Trucks.
Qua kappen vind ik de SC10 er echter het mooiste uit zien. Zowiezo vind ik de wielen van de Slash het minst mooi van al deze auto's.

Als mijn Slash het ooit op geeft ga ik HPI... hangt natuurlijk van de prijs af.

Kyosho DRT is een nitro, voor diegenen die, net als mij, effe verward waren bij deze opsomming :-)

waarom het diff 3X niets?

grtzzz

Byte heeft al in andere topics uit eigen ervaring gemeld dat de diff in de HPI Firestorm (waarop de Blitz dus gebaseerd is) toch niet zo goed tegen het BL geweld kan.

En dat baseer ik niet alleen uit eigen ervaring, maar ik heb gelezen dat meerdere mensen problemen met dit diff hebben...

Back