Ik kwam deze BMW body van HPI tegen, ik vind hem echt helemaal geweldig! Het is de bedoeling dat deze in de toekomst op een (nog aan te schaffen) M-05 chassis van Tamiya gemonteerd gaat worden. Ik vraag me echter af waarom deze body (de achterspoiler buiten beschouwing gelaten) uit twee delen bestaat. Ik kan het nut er niet van ontdekken. Als ik het goed bekijk loopt de voorspoiler meer naar onder door dan de achterbumper. Juist die achterbumper wordt los geleverd en moet je met meegeleverd dubbelzijdig tape bevestigen. Heeft iemand een idee waarom deze body niet uit een stuk is?
omdat de voor en achter kant naar binnen lopen ,krijgen ze de mal er niet meer uit als het lexaan eromheen is getrokken .vandaar dat ze hem in delen maken
Ik had geen idee hoe de lexaan kappen werden geproduceerd. Als ze inderdaad over een mal worden getrokken, dan klinkt je antwoord erg logisch... Deze body zal voorlopig nog even in 'jobqueue' blijven staan, eerst ga ik m'n DF03-RA (58446) afmaken, en ik heb ook nog een body liggen voor m'n TA-03F-S (58218) Deze kap zal wellicht pas aan het einde van het jaar aan de beurt komen. De kleur weet ik nog niet, misschien oranje, maar het kan ook wit of rood worden.