HPI brama 10b

Discussie in 'Electro offroad' gestart door roytje, 10 sep 2010.

1. roytje

roytje

Lid geworden:
    7 mei 2010
    Hallo,

ik heb een e-revo maar wil er een auto bij hebben. ik zou wel graag een buggy willen hebben 1/10. Het word een auto voor erbij om met vrienden mee naar een circuit te kunnen. Dus wou er rond de 200 voor uitgeven. Nu had ik de HPI brama 10b gezien. Maar kan nergens iets vinden van deze auto wat mensen er van vinden. Dus hoop dat iemand zo'n auto gehad heeft of heeft zien rondrijden. Het hoef niet perse een brushless te zijn. Kan er altijd later nog in :p

2. Olii

Olii

Lid geworden:
    14 feb 2009
    Misschien een goed voorstel om dezelfde wagen als je vrienden te kopen ? Kun je altijd wat spares wisselen mocht je iets stuk rijden;)

3. roytje

roytje

Lid geworden:
    7 mei 2010
    Ja dat is wel zo. Maar hun hebben een slash. En mensen vragen er 2de hand nog best veel voor, omdat er dan veel onderdelen bij zitten en hop-ups. En ik heb niet zoveel met die auto's.

4. Olii

Olii

Lid geworden:
    14 feb 2009
    Zoveel kost een slash nieuw toch niet ? Die prijzen zitten dik mee..

5. roytje

roytje

Lid geworden:
    7 mei 2010
    ja voor een 4x4 betaal je nog 370 euro. 2wd is 250 euro. nieuw dan.

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  6. praxisboy

praxisboy

Lid geworden:
    23 apr 2008
    Bij het te koop gedeelte zie je ook een in top verkerende staat slash voor €75,-
    De verkoper is zeer betrouwbaar.

Welliswaar een roller, dus electronica zou je er zelf nog in moeten zetten...

7. roytje

roytje

Lid geworden:
    7 mei 2010
    Ja die had ik gezien :p. Ik ga toch eens kijken voor een buggy. Heb wel eens met een slash gereden en het boeide me niet echt op 1 of andere manier. zag net ook dat een rtr team asso b4 ook wel mee valt kwa prijs. Maar er zit niemand in de buurt die ze verkoopt, dus zou ik ook elke keer onderdelen moeten bestellen via internet. Maar de brama leek me een leuke buggy. En ja als we gaan rijden en ik rij iets kapot dan kan ik altijd nog als baan inzetter nuttig maken :p

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  8. FireFrenzy

FireFrenzy

Lid geworden:
    22 jun 2009
    Maak gewoon een backslash, 2wd buggy met de slash durabilty... kan je parts wisselen met je homies en hun setups gebruiken...

Dat en backslashes zijn gewoon leuker;)

9. roytje

roytje

Lid geworden:
    7 mei 2010

Sorry maar daar snap ik niks van haha :D Moet je dan een buggy kopen en slash onderdelen opzetten? Dan moet je wel een traxxas buggy nemen neem ik aan.

10. FireFrenzy

FireFrenzy

Lid geworden:
    22 jun 2009
  11. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Iedere winkel in nederland die zaken doet met Thunder Tiger kan aan Asso onderdelen komen. Weet niet waar je vandaan komt maar er zit vast wel ergens een winkel bij je in de omgeving die dat doet...

Deel Deze Pagina