goedendag allen zijn er al mensen die ervaring hebben met de HPI bullet ST flux betreft het rijgedrag en snelhijd? Wil hem dan gaan rijden op lipo Op de filmpjes van HPI ziet het er erg vel belovend uit maar is dat ook zo. Ik rij op dit moment met een firestorm flux met een 2s lipo 25c 5200mah en ben er zeer tevreden mee maar ben op zoek naar zijn opvolger 4x4 ik rij ook een e-maxx maar deze is niet brusles en valt een beetje tegen kwa rijden. rij hem met 2x8,4v 4000mah (als je brusles gewend bent kun je maar beter geen bruscht meer kopen ben ik van mening valt zo tegen dan) ik hoor graag van julie
goedendag de link die hier staan geven niet echt een rij ervaring van mensen die er mij rijden of gereden hebben . en hier gaat het mij nu om (de genoem de link had ik zelf ook al gevonden)
Die ervaring zijn hier dan nog niet gepost. Als je dan vraagt naar ervaringen kun je dat het beste in het HPI Bullet topic (het eerste topic bij mijn links) doen. Anders krijgen we dadelijk tig topics over een en dezelfde wagen en wordt de informatie nog moeilijk te vinden. Als we alles centraal in één topic houden komt alle informatie centraal te staan en blijft het forum netjes.