Beste Knutselaars, Ik ben weer een nieuw project gestart maar voor ik in de afdeling bouwverslagen verder kan, had ik eerst wat hulp van jullie nodig. Ik heb de hand weten te leggen op wat volgens mij een HPI is, en ik dacht eerst een savage, maar volgens mij toch ook weer niet. Weet iemand hier wat ik precies op de werkbank heb staan dan kan ik op zoek naar manuals en beginnen aan het demonteren.
Ja idd... al iets van gevonden in elk geval onder Megalith Twin ofwel: Vervaardigd door Hong Nor in 2002, de 4WD Megalith Monster Truck, werd cardan-as, op een legering plaat chassis, met type versnelling differentiëlen, 8 x veer over olie gevulde dempers, CVA kruiskoppeling drive-assen, 2-speed transmissie, en een volledige set van kogellagers. Het model werd ook verspreid door Ofna in de Verenigde Staten als het "Monster Titan" en T2M RC in Europa.
http://www.manualslib.com/manual/726647/Protech-Megamax.html#manual blijkbaar ook uitgegeven onder Protech (versie enkele motor) Nu liggen er waarschijnlijk Savage velgen+banden op, met de originele lijkt die nóg groter.
ziet er leuk uit, maar volgens mij is er nu maar 1 motor actief. carb is niet aangesloten en er mist 1 koppeling
Inderdaad, die had de beste man ook, en mocht ik een dag later ook komen halen.. heb nu dus de 1 en 2 motor versie in de werkplaats staan Sommige dagen voel je je een gelukkig mens
Klopt 1 motor zat er los bij omdat de koppeling vervangen moest worden. Maar daar zat een nieuw setje bij.
Mooi om beide versies naast elkaar te zien, de draagarmen zijn ook robuuster uitgevoerd zo te zien? Ben wel eens benieuwd wat de rijervaringen zijn als je beide auto's naast elkaar zet.