[HPI Trophy 3.5] Verschil Fm en 2.4ghz kit.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door aadje93, 31 mei 2012.

1. aadje93

aadje93

Lid geworden:
    25 feb 2010
    Beste mede modelbouwers, even een hele snelle vraag.

Mijn oog is gevallen op een hpi trophy 3.5 buggy. (Hpi bekend, makkelijk onderdelen te krijgen buggy ziet er goed uit, standaard kap staat me wel aan).

Maar gezien ik al een auto + zender (spectrum DX3C) heb vroeg ik mij of er uberhaupt "ARR" versies zijn, zoniet zijn er nog FM versies te koop? (en zit er verschil tussen de FM of 2,4ghz qua auto? (bij traxxas is het wel het geval volgens mij).

Ik heb al gereageerd op een te koop topicje, maar ik weet niet helemaal zeker of 2e hands kopen van een nitro auto verstandig is...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

P.S. dit is geen "wat moet ik kopen" topicje, alleen wat vragen over deze auto waar ik geen algemeen topic over kon vinden

2. Stewie

Stewie

Lid geworden:
    23 mei 2010
    HPI trophy is altijd RTR en er zijn enkel 2.4 GHz kits (HPI Europe). In het verleden zijn er wss FM-versies geweest.

Wat betreft de 2de hands wagen, dat is altijd een risico, maar de verkoper is eerlijk over de trekstarter. Lijkt me wel ok.

3. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Ik heb vorig jaar meerdere malen PM contact gehad met Dirckies, is een betrouwbare jongen..
    Als je interesse hebt in de Trophy kun je dat best doen.

Het blijft 2ehands dus altijd een risico natuurlijk. Maar van deze verkoper kun je wel iets kopen..

4. Jizmac

Jizmac

Lid geworden:
    14 dec 2009
    Rechts van Zwijndrecht & onder Papendrecht
    Ik heb een paar maal gereden met Dirckies. Is een prima kerel en maakt het vaak niet mooier dan het is.

5. aadje93

aadje93

Lid geworden:
    25 feb 2010
    Ik ben blij met jullie reacties, ook mensen die met de desbetreffende auto gereden hebben.

Ik heb ook van een ander persoon al wat gehoord maar €200 voor auto + zender is een mooie prijs volgens mij (mischien kan ik nog wat afdingen omdat ik de zenderset niet nodig heb)

Jammer dat er geen grote topics zijn bij brandstof, bij electro heeft bijna elke "mainstream" auto zijn eigen topic.

Wat zijn must have upgrades voor een trophy? (front shock tower heb ik al ergens gelezen en mischien een 2e one way bearingkje erbij kopen)

Gloeipluggen + driver wil ik bij hobbyking kopen (driver voor €2,50 ofzo :p)

6. Paultje040

Paultje040

Lid geworden:
    24 nov 2011
    Dat modelspecifike topic is er wel maar dat is wat ver omlaag gezakt.
    Zal wel niet zo populair zijn als jij denkt.

7. aadje93

aadje93

Lid geworden:
    25 feb 2010
    Ik ben tot ~1 mei laatste reactie gegaan, want na een maand vind ik het richting kicken gaan voor zulke vragen ;)

8. Paultje040

Paultje040

Lid geworden:
    24 nov 2011
    Dat Kicken valt wel mee hoor. Als de vraag gerelateerd is aan het topic model kan je die vraag beter daar stellen als ergens anders. ongeacht hoe oud het topic is.

Deel Deze Pagina