Hallo wilde graag op mijn bootje ( Ja zoeen ) enkele en wel twee camera`s plaatsen. Ene voorop en een in een plexiglas koker voor onder water. Is dit mogelijk? Liefts 500 m zeker bereik meer is niet nodig. En schakelen tussen de camera`s Ben maar een leek op dit gebied heb wel hier en daar wat liggen neuzen maar onderhand kan ik door de bomen het bos niet meer zien.......... Boot is 6 volt en heeft twee accu`s (6v 12ah) is voorzien van een dieptemeter die werkt op 433 mhz. De zender is een graupner mx 20 2,4 ghz Wilde ook nog graag een gps module voor halen zou dit kunnen storen?? Zou me iemand willen helpen met een set samen te stellen? liefst niet van hk Weet ook niet of er veel verschil is tussen een tft scherm of bril van fatshark waar de reciever al in zit... kwa kabels accu`s enz alvast bedankt gr rob k
hi camera switch zijn gewoon tekoop video zender en ontvanger op 5,8 ghz 200mw gaat ook werken met tft scherm kan je snel je boot zien varen draadloze video bril kan ook prima om de kosten niet gelijk op te drijven zou ik met tft beginnen,mocht je op video bril overgaan kan tft op grond station,,zijn altijd mensen die willen mee kijken mocht je iets kopen dat meer dan 6 volt nodig heb kan je step up kunnen kopen,,maar extra lipo 3s werkt altijd,,heb je geen probleem dat step up heet wordt of tekort stroom kan leveren rob
hoi bedankt Dus: 2 Kleine camera`s van ( lijnen ? ) Zender / ontvanger 5,8 gh van minimaal 200mw Tft scherm moet lukken . Heb een statief waar de dieptemeter op staat daar zou het tft scherm bij kunnen met ontvanger ( zou dit 5,8 ghz kunnen storen met 433 mhz daar deze dan naast elkaar staan . Dieptemeter is 12 v dus een zwaardere accu erbij......... Camera switch kan dit ook met een duo switch van robbe? Zijn deze onderdelen ook te verkrijgen in modelbouwzaken of te bestellen daar. Anders nog iets voor rekening mee te houden? gr Rob
Hi 200 mw is goed voor 500 meter Met een verbinding op 5,8 moeten de ant Op ontvanger en zender elkaar wel kunnen zien 5,8 en 433 gaan prima Er zijn een hoop fpv shops Daar even na kijken op video switch de stroom Van cam 1 en 2 omgooien Of het video signal Denk dat bij de opties voor jou werken Wat voor cam maakt niet uit Rob
hoi Pas op met 433 dan komen je delkims in gevaar of je fox piepers. ps: Hou er ook rekening mee dat je over water een grote antenne plaats op je boot ik kan het weten ik bouw ze nu al zo'n 3 jaar in. Mijn bereik zonder storing is nu over water 1 km zonder dat je beeld weg val. Zo bouw ik ook mij fishfinders in gewoon met video kanaal printje, je heb ze op de markt inderdaad 4 kanaal's video switch en 2 geloof zelfs ook 3. Bouw hem dan gelijk ook om met lipo accu's en je boot zal een stuk langer varen als met die zware lood accu's, is ook beter voor je rug hahahahaha Oja je kan ook op deze manier onderwater Camera's plaatsen en lekker in je tent kijken naar de beelden die onderwater zie. Dit is echt super leuk ik heb nu zo'n 3 onderwatercamera's geplaatst en zit dan zo'n 300 meter van mijn stek. Groetjes.
hoi Dat met die delkims klopt idd alleen de dieptemeter krijgt dan geen signaal. Frans zou je me wat meer willen vertellen van je syteem? Ombouwen op lipo gaat hem niet worden denkelijk als ik het goed begrijp heb ik dan toch ook andere motorregelaars nodig en motoren? Nu zijn dat graupner eco 600 speed en graupner r 40 regelaars. gr rob
hoi Hoi Rob dat maak niet uit we bellen elkaar wel een keer oke stond dit weekend ook in Zwolle op de beurs of email mij anders direct hollfrans@ziggo.nl