hulp bij mij keuze

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door toonlorse, 1 apr 2015.

1. toonlorse

toonlorse

Lid geworden:
    15 mrt 2015
    hallo allemaal

ik ben in het bezit van een DJI F550 en wil daar een fpv setje opzetten.
    Dus mijn vraag is .Ik wil heel graag zien wat ik film met mij Gopro hero3 die op mijn gimbal zenmuse H3-3D zit. maar ook tegelijk beeld houden waar ik vlieg. dus zag ik een scherm met een dubbele ontvanger in gebouwd.

Dit is het scherm: bij Hobbyking 7 inch 720x576 5,8 GHz 32ch FPV monitor & Diversity receiver skyzone RC700D

daarbij wil ik deze zender:skyzone TX-5D dual input 1 HDMI voor de gopro dacht ik en 1 analog voor fpv camera.

wie kan voor mij kijken als dit wel kan en wat ik nog moet hebben ervoor dat het wel werkt op mijn DJI F550

2. FusioN

FusioN

Lid geworden:
    14 jul 2007
    Als ik me niet vergist, ontvangt een diversity receiver geen twee verschillende signalen, maar ontvangt deze hetzelfde signaal met twee verschillende ontvangers...

met andere woorden: je hebt twee antennes (bvb 1 cloverloaf en 1 patch) en de diversity receiver kiest zelf het kanaal waarop hij de beste ontvangst heeft.

Zo heb ik het tenminste begrepen, anderen hier zullen daar meer ervaring mee hebben.

Waar jij eerder naar op zoek bent is een fpv signal switch, iets in de zin van dit: Hobbyking 3-Channel FPV Video Switcher

3. xyz

xyz

Lid geworden:
    2 dec 2007
    skyzone TX-5D, stuurd maar 1 video signaal, en je kunt via je RC ontvanger , Servo aansluiting, kiezen welke

Bart Keser,

4. toonlorse

toonlorse

Lid geworden:
    15 mrt 2015
    hartelijk bedankt voor jullie reactie alvast.Oke dus als ik het goed begrijpt moet ik twee zenders hebben op mijn DJI F550. En dan een video switcher op mijn scherm aansluiten

5. toonlorse

toonlorse

Lid geworden:
    15 mrt 2015
    De nieuwe SkyZone TX - 5D is een zeer uniek FPV product, afgestemd voor multi cameragebruikers voor luchtfoto cinematografie en UAV toepassingen.
    De TX - 5D ondersteunt dual A / V-ingangen, een HDMI wordt. De twee ingangen kunnen worden ontstoken live via een RC zender, dit maakt de exploitant aan FPV vliegen met een vaste analoge camera en vervolgens overschakelen naar de HDMI-uitgang van een gimbal gestabiliseerd camera voor video-werk. De TX - 5D kan ook Extern schakelen en synchroniseren van de video kanalen via een RC switch wanneer in paren gerangschikt met sommige Skyzone ontvangers, Hiermee kunt u snel springen naar een nieuw kanaal live en in de lucht als je storing of video verlies tegenkomt.
    De TX - 5D ondersteunt de volledige 32ch waaier van de frequentieband van 5,8 GHz-band op 600mW voor een breed scala van compatibiliteit en toepassingen.

6. toonlorse

toonlorse

Lid geworden:
    15 mrt 2015
    dit stond bij de beschrijving. maar snapte nou niet wat ze bedoelde met twee ingangen. en dan de hdmi uitgang

7. toonlorse

toonlorse

Lid geworden:
    15 mrt 2015
    Sky Zone heeft hun nieuwe RC700D diversiteit ontvanger met een ingebouwde DVR. De SkyZone RC700 is goed onderzocht en nu de toevoeging van de DVR maakt dit de perfecte alles in een grondstation. De ingebouwde 32-kanaals 5.8 GHz diversiteit ontvangers zodat dit compatibel is met de meeste FPV vistuig, en de diversiteit laat je mix en match antennes voor een massief video link.
    De zaak heeft nu een kunststof module op uitvouwbare zon schild voor hun al super heldere scherm, en de batterij baai gebouwd in, zodat u uw eigen batterij voor een geen draad-oplossing kunt.De ingebouwde DVR kunt u opnemen en afspelen van uw vluchten en met het gebruik van een OSD (niet inbegrepen) zelfs voegt de veiligheidvan verloren model herstellen door het afspelen van de GPS-locatiegegevens op het scherm.
    Sky Zone maakt enkele van de beste FPV versnelling vandaag, en nu met de RC700D maakt een complete oplossing voor FPV hobbyist.
    Functies:
    • Ingebouwde Dual ontvanger automatisch voor optimale ontvangst automatische antenne schakelen
    • Niet te beïnvloeden 2.4GHz radio R/C 's
    • Kleine, lichtgewicht, duurzaam
    • Geen flits blauw scherm, zwart scherm, scherm
    • Vouwen zonnescherm
    • 2 DC poort
    • Ondersteuning 2S 6S accu
    • USB-poort voor aansluiting op PC of upgrade
    • 4 bands en totale 32 kanalen

Deel Deze Pagina