Geachte hobbyisten, Wie in de omgeving van Gouda wil deze enthousiaste beginner op weg helpen met mijn vers gekochte zender Multiplex MC3010 in combinatie met Aerofly prodeluxe. Mijn kennis en tijd zijn niet toereikend om het zelf uit te vinden dus heb ik een duw nodig in de goede richting. Bij voorbaat dank. Nootgroet
? Ron, helpen clubs ook al bij sims? --> software Noot, luiaard, RTFM en google eens wat. Eerst de zender op de dongle aangesloten zien te krijgen. Zie ook div verloop kabels op http://www.aerofly.com Software installeren, zender an, calibrateren en simmen maar.
Kijk dan ook even bij de FAQ's op aerofly.com. Dit omdat er voor de MPX 3030 (3010) een nieuwe patch gedownload dient te worden omdat de trainerpulsen van deze 'stoeptegels' blijkbaar anders werken dan andere zenders. Aldus Aerofly zelf. Ik heb zelf ook een MC3010 alleen nog geen PC die aerofly zonder moeite aankan :cry: !!! Ik ben wel al bezig alles bij elkaar te zoeken om de boel werkend te krijgen. Voor een interfacekabel kun je kijken op www.mftech.de en dan kiezen voor MPX7. ach, kijk zelf maar even, het wijst zich vanzelf :wink: Succes.