iedereen bukken

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door dave, 14 feb 2008.

1. dave

dave Guest

2. Berto

Berto verslagschrijvers Forum veteraan

Lid geworden:
    10 okt 2002
    Is al een "oudje"
    sorry

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  3. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    Ja is zekers een oudje, maar hij blijft leuk om te zien, die man kan wel vliegen en die andere goed duiken.

Zou die vlieger een wildvlieger wezen????? hahahahaha

4. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    mensen zonder hersens met grote turbine kisten.... het zou verboden moeten worden :)

5. mattiejplane

mattiejplane

Lid geworden:
    22 aug 2006
    zooo dat scheelde niet veel en mooie duik van die man

6. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Sorry Jaap, zoals ik in andere draadje al schreef, het is een gevaarlijke grote knoeier, z'n turbinekist niet waardig. Hij had gewoon niet moeten starten met die kijkers op die plek. Een blunder van de eerste orde.

7. wimpy

wimpy

Lid geworden:
    21 dec 2004
    ron,

geef je hierin groot gelijk en vooral als je ziet dat het toestel zwaar afwijkt van zijn opstijglijn moet je zeker de gas erafhalen en stoppen.

was zeer gevaarlijk

8. ron van sommeren

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Ik weet dat een straalturbine niet zo snel op vermogen komt als een explosiemotor. Ik vraag me af hoe het zit met vermogen terugnemen, is dat ook trager? Jaap?

9. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Gaat iets trager maar kan vrij rap. Met een goede moderne ecu gaat optoeren ook vrij rap. Heeft niets te maken met de fout :)

10. Jaap Gaasbeek

Jaap Gaasbeek

Lid geworden:
    22 apr 2006
    @Ron,

Ja het gaat allemaal wat trager maar die kist hangt al helemaal aan de turbine zo kort na de start, dus neem je gas terug dan ligt hij ook gelijk aan de grond en ik denk dat die vlieger dat niet wilde dus heeft hij het gas erop gehouden en op zijn tanden gebeten enz enz hopende dat het goed ging.

Natuurlijk had hij die start moeten afbreken dat lijkt me duidelijk, maar hij had van die plek al helemaal niet moeten starten.

Die piloot kunnen we dus plaatsen onder de SUKKELS met hoofdletters natuurlijk.

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  11. gukke

gukke

Lid geworden:
    1 mrt 2007
    Ik geef iedereen gelijk voor 200%. Maar wat mij ook opvalt is dat de toeschouwers ook zo wat OVERAl staan en niet mooi aan de zijlijn.

Misschien was de pist vrij, gaat hij klaar staan, start de kist op, klaar voor de start, de touschouwers horen dat en komen kijken de éne voor de andere anders zien ze niks. En dan hobbelt hem ongelukkig over een toevallige mols-hoop en tikt uit de richting. Tja waar zijn de toeschouwers naartoe ??? recht in de lijn ... corrigeert maar voor goede afloop.

12. wimpy

wimpy

Lid geworden:
    21 dec 2004
    hey,

de piloot had op voorhand moeten merken dat er zoveel toeschouwers waren en hier kan je niet naast kijken en toen had hij actie moeten ondernemen om deze mensen aan te manen op een veilige afstand te gaan staan .

kan er echt niet bij dat zoiets kan gebeuren , fout ligt niet helemaal bij piloot alleen vind ik maar ook bij diegen die bij de piloot stonden ,

gtjs
    wim

13. ron van sommeren

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Ook al zijn de mensen aan komen lopen dan nog had hij kunnen en moeten stoppen. Willen ze niet weg gaan? Dan niet vliegen.

Deel Deze Pagina