The swiss-sponsored aerobatic ace in a sizzling .60-size ARF! In its first .60-size ARF ever, Kyosho offers the assembly ease and quality of every other Super Quality Series ARF, plus the performance possibilities designed in by Mr. Giichi Naruke, winner of every F3A World Championship from 1995 through 1997! The result is a fast-building ballistic star that will satisfy intermediate and expert pilots at every turn, and knowledgeable onlookers with every new maneuver. Arrives 90% complete, with major sections factory-built, professionally covered and ready for assembly. Offers the performance potential of dual aileron servos, for split-second response and absolute control. Features virtually all-balsa construction, for minimum weight and maximum performance potential. Includes a factory-painted fiberglass cowl and wheel covers that complement the finish without adding finishing work. Comes with a generous package of hardware and accessories, including fuel tank, wheels and all linkages. Heeft iemand ervaringen met dit model en/of hem in zijn of haar bezit?" Kan diegene mij dan de voor en nadelen vertellen van dit model, en het vlieggedrag enzo? Om dit model gaat het dus :idea:
Niet helemaal, maar als de eigenschappen van de .40 versie representatief zijn voor de .60, dan heb je er een hele goede aan.... Ik heb onlangs een van onze 'herintreders' geholpen bij het trimmen van zijn nieuwe aanwinst en ik moet zeggen, dit model heeft mijn opvattingen over ARF's toch wel ten gunste van de nieuwere typen beinvloed. Vliegt lekker strak en is niet zwaar! Moeiteloos vierkante loops, precieze 360 graden snaps en ga zo maar door. Vliegt als een kist die veel groter is...
de kyosho kisten zijn over het algemeen wat prijziger dan andere maar hun geld meer dan waard. ik heb zelf de .40 breitling cap gehad en die heb ik verkocht. enigste kist waar ik ooit spijt van heb gehad dat ik hem verkocht heb.
inderdaad, maar als je toch op zoek gaat zou ik zeker ook eens kijken naar de graupner cap 232 http://www.shop.graupner.de/webapp/commerce/command/ProductDisplay?prrfnbr=9994&prmenbr=1081&lang=en vergelijkbaar model maar prijstechnisch interessanter ik zou ze zeker eerst allebei in levende lijven gaan bekijken voor je iets koopt, om te kijken welke je prefeereert. graupner: kyosho:
Ik vind de Kyosho toch veel mooier, omdat deze wat "ronder" en kleuriger (rode tips) is. Alleen de Graupner heeft wat meer spanwijdte, maar of dat een voordeel is? En die rode tips dragen ook bij aan de zichtbaarheid toch?
de toestellen lijken in levende lijven zoveel op elkaar dat je beter voor 2 euro rode folie kan halen en de tipjes er even overheen folieen, 2 minuten werk en veel geld bespaard, daarom raad ik je aan ze eerst eens even allebei (!) in het echt te bekijken. maarja zelf weten, het is jouw geld.
Maar met Graupner heb ik geen goede ervaringen gehad (sky hero) en daarom vraag ik mij af of die kyosho nu echt beter is meerprijs dan de graupner, of dat ik gewoon pech heb gehad met de graupner. PS weet jij de prijzen van de graupner en kyosho? Enne ik betaal graag wat meer voor de kyosho
ik weet zo de prijzen niet maar geloof 390 (!!!!) voor de kyosho cap (staat ie nu voor bij hobbyin) en iets van 170 voor de graupner. dus ik weet niet wat jij een beetje meer vind voor een identiek vliegtuig?? heb je er een motor voor bij met dat prijsverschil. ik heb met beide in handen gestaan en ze doen niks voor elkaar onder. as voor de kwaltiteit van graupner, ik denk echt dat je pech gehad hebt, bij onze club vliegen er enige patty wagstaff extras van graupner, en die kwaliteit is zeker voor dat geld uitstekend. ps 390 euro voor een ARF, das dik 800 piek......absurd.
Duitsland Wow , dat is idd een prijsverschil zeg. Maar ik haal hem wel in Duitsland, (W+W) maar hun site is momenteel brak :cry: . Maar zo te horen kan ik beter voor de graupner gaan. :?: