Iemand ervaring met de Losi Micro-T?

• Topicstarter Topicstarter ward.walks.on.nitro
  • Startdatum Startdatum
W

ward.walks.on.nitro

Guest
Ik heb een aanbieding gezien van een Losi Micro-t, 80 euro.

Dan moet ik voor 1 april bestellen, anders word hij weer 100 euro, de normale prijs.

Ze krijgen ze pas eind april binnen, dus ik kan hem niet in mijn handen hebben.

Heeft iemand misschien ervaring met deze auto, of weet er meer van?

Losi zegt zelf dat hij wheely's maakt en 30 km/uur gaat.

Maar hoe lang gaat bijvoorbeeld de accu mee?

En hoe kan ik hem sneller maken, betere accu, snellere motor?

Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt, maar heb niks kunnen vinden.

Ik ben ook al naar de winkel geweest, maar ze hebben ze nog niet binnen.. :(

je hebt ze brushless, lipo en in full alu, dus je kunt er genoeg aan veranderen...

ik heb hem op nurburg zien rijden rijden en rijd gewoon precies zo als zijn grote broer.

mvg jarno

hier die brushless en op de link is een full alu met carbon chassis (en bl motor)...

micro-t1.jpg

micro-t2.jpg

http://www.one18th.com/GetGallery13751.htm

Wow, dat zijn een hoop snelle reactie's :D

Ik word er steeds serieuzer om zo'n dingetje te kopen..

Maar, iedereen praat over brushless en een sterkere motor, en een betere regelaar...

Hier heb ik totaal geen verstand van..
Ik heb al op het forum gestruind naar brushless maar al die termen snap ik gewoon niet. :puppydogeyes:

Ik heb wel al gekeken naar motoren, maar wat is nou een behoorlijk snelle die in een micro-t past, en wat voor regelaar moet daar dan bij?

Als iemand iets weet... :roll: :wink:

Oja, en nog bedankt voor de reactie's! 8)

lekker standaard laten. geloof me, je hebt geen extra snelheid nodig voor veel lol, daar zorgt deze absoluut voor...

ik heb hem zien rijden.. man wat een bommetje
dat ding is net zo groot als je muis van je pc...
en dan zit er echt een aardig gangetje in.
bochten neem ie (op tapijt) zeker geweldig en wheelies komen daar dan ook bij

heb er zelf mee gereden toen ook, maar ik stond echt versteld. en kleine schansjes nemen kan ie ook als de beste (als je hem tenminste in de goeie richting houd)

Hier nog een paar leuke filmpjes

[/media]
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klinkt alleen maar goed..! :D

Maar....

Om hem nou te bestellen, en hem dan pas een maand later te zien krijgen.... :?

Dat is natuurlijk wel een beetje raar..

Maar ik moet er gewoon even goed over nadenken, en dan laat ik nog wel even weten of ik hem neem..

Oja, nog 1 vraagje..
Hoe lang doe je nou met een accu, en hoe lang duurt het ongeveer om hem op te laden met een standaart lader..

En zit er een tamiya stekker op?

:D :( nee er zit geen tamiya stekker op maar je krijgt er wel een apart laadstation bij zodat je hem binnen 20 miniutenkanladen en er 15 minuten mee kan rijden en je kan hem overal laden

kijk naar de datum... beetje nutteloze kick maar, er zit idd geen tamiya stekker bij, maar een verloop stekertje kost maar 4 euro, wat nog altijd goedkoper is dan elke keer 8 penlites kopen (ik weet niet hoe goed die het uithouden maar ik gok dat het alsnog duurder is als je toch al een goede later hebt liggen). Kijk wel uit dat je hem dan niet overlaad. Maar bijv. bij een graupner ultramat kan je de snelheid van het opladen instellen zodat je hem rustig kan opladen.

moet je er zelf inbouwen, ik denk dat het best veel werk is... maybe moet je ff het een en ander googlen of op ebay zoeken...

Het brusless motortje wat ik er voor heb liggen is de feigao 1208430, die 22mm lang en 12mm dik, enige probleem ik nog heb is een regelaar zo klein dat er goed mee te rijden is.

Overigens een Lipo van 7.4 volt erin dan maakt ie op een half lege batterij nog een wheely als je onder het rijden vol gas geeft.

Bij de hardware store hier hebben ze een heel scala aan tuningsparts, hij wist me zelfs te melden dat er waarschijnlijk een alu chassis aan gaat komen :P

Back