Ik heb Realflight G2 ik bestuur het met een andere zender: Gamebird FuJitsu Siemens ,FMS /G2 /gaat Prima. ik heb die Realflight G3 geinstaleerd en die Fix ging goed maar nu pakt ie me Gamebird zender niet . Is het al iemand gelukt om met een andere zender te spelen? Sorry mag ik wel hier over hebben? :lol:
bjlevi@: Ja ik gebruik windows XP . Hoezo is het wel bij jou gelukt? met een andere zender? Ik lees dit Topic : http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=7151 Werk het ook met G3? Hmm die:Aerofly pro DELUXE ziet erg leuk uit ik zal maar ook acheraan gaan.
Ik heb ook die siemens zener maar ik krijg realflight G2 niet aan de praat in XP. Voor windows98 had ik een special progje om realflight te installeren. Heb je tips :?:
we gaan hier geen cracks of hacks bespreken svp. veel info staatin het draadje wat hobby2 aangeeft, het programma dat je nodig hebt om realflight g2 met een andere controller heet PPjoY bespreken van dat programma prima, maar niks over illegale versies of cracks/hacks voor realflight.
Ohh Ohh :roll: Hollanse Forum hé Mij gaat het om of het werk of niet,voor meer Tips en Fix kijk ik wel op andere Pro forum.com Bijv: Forums.nl :kunnen alleen maar na aapen :idea: Sorry maar het is waar.
ik heb realflight g3, ik heb mijn zender wel aan de gang gekregen echter mis ik 1 as. ik vlieg op mode 2, mijn gas zit rechts en die doet het wel maar de heck krijg ik niet aan de gang. alle andere assen doen het wel. iemand een oplosing ? ik heb gewoon een walkera zender er aan hangen.
Ik gebruik G3 met me MPX zender. Ik had alleen dat 1 kanaal storing had, maar heb deze in me zender op kanaal 5 gezet ( stekker omgezet ) deze bij kalibreren aan gezet en vliegen maar. John
Ik kan de walkera niet omzetten. Ik kan wel een X1 axis kiezen in de channel mapping. Welke moet ik daar nemen.
Ik heb zelf een intrface gemaakt en de software van PPJOY gebruikt. Ik kon in G3 ( net als in G2 ) 1 as niet gebruiken. Vandaar dat ik me zender omgezet heb (stekker) Ik kan ook in G3 maar 1 zender selecteren, deze heb ik ook geselecteerd en gecalibreerd. En dit werkt goed. John