hallo, als ik mijn phoenix wil openen dan staat er ´´ het programma kan niet worden gestart omdat openAL32.dll ontbreekt op uw computer. ´´ openAL32.dll staat al op mijn computer, dus ik heb geen idee wat het dan kan wezen iemand tips of oplossingen .......................?
bedankt voor je reactie, maar dat had ik ook al eerder geprobeerd. maar ik ben in ieder geval we een stapje verder gekomen. als ik op het icoontje druk op mijn pc dan opent hij de phoenix simulator maar het beeld blijft wit. maar als ik het cd´tje van mijn phoenix sim in mijn pc doe en dan open via allerlei mapjes dan doet hij het gewoon wel, ik heb ook al geprobeerd om het bestand dat het wel doet te vervangen door het bestand dat alsmaar wit beeld geeft maar dat doet het ook niet. alvast bedankt,
yes, yes ik heb openAL64.dll gedownload, How to register (or re-register) a DLL or OCX file daar kon ik geen weg in vinden hij reageerde alsmaar niet en daar door moest hij steeds het programma afsluiten. maar nu hij het doet kan ik op mijn simulator vliegen. maar elke keer dat ik mijn simulator opnieuw opstart moet ik mijn zender weer instellen op de simulator en dat moest ik eerst niet doen, dus weet iemand wat ik hier aan kan doen ?