Zo als ik en me pa al tijd bezig waren met mijn volvo, Onder anderen spullen zoeken zoals een nieuwe grill en een manier om de keeper netjes te maken zijn we eindelijk zo ver! en hebben wij een paar nieuwe foto's: Ik vind de achterkant vooral mooi weg gewerkt, en pa ik wil je bedanken voor je fantastische werk. Groetjes je zoon.
Hoi erik, De verlichting van de truck wel maar van de kipper niet En voor de rest hij kan wel keepen Iedereen bedankt voor de leuke complimentjes
He Ben, toch wel fijn dat je Pa dezelfde hobby heeft..... is een mooie combinatie geworden die zeker gezien mag worden toppie
Hoi jan, Dat ben ik zeker met je eens, En ik heb ook nog een trailer met dirk van den broek zie foto: Ik vind die ook wel ontzettend gaaf!
Hoi Ben, ff een vraagje wat voor spul hebben jij/jullie op de klep van de kieptrailer zitten? Groeten Björn
bjorn wat op de klep zit is een reflexiesticker van mijn werk. dit zit normaal gesproken om verkeers zuilen heen geplakt. jan volgend winter gaat de volvo uit elkaar en dan in overleg met ben. een rood met witte bies als kleur. gr willem. pa van benjamin.
Ben sinds van de week weer bezig met modelbouw trucks samen met me pa heb ik de bruder dieplader zo gemaakt als zwaar transport gr benjamin